Юлія

31 Січня 2020
Юлія

Доброго дня! На даний час у нас діє така практична ситуація. Ми є комунальним підприємством,яке не фінансується з місцевого бюджету, тобто ми діємо як замовник в окремих сферах. На даний час в нас є безстрокові договори на закупівлю товарів з декількома постачальниками, в яких немає визначеної суми та предмету закупівлі. Тобто в кінці місяця ми отримуємо рахунок і сплачуємо його. А предметом закупівлі може бути, наприклад і принтер і папір. У звязку із нововведенням нових положень ЗУ “Про публічні закупівлі” будь-яка закупівля підлягає плануванню та звітності в системі. Тому ми просимо надати нам відповідь: 1. Як нам бути з такими договорами? З квітня місяця укладати на кожен окремий предмет закупівлі з одним і тим самим постачальником новий договір? Чи можливо є якийсь інший вихід з даної ситуації? Дякуємо за увагу.

Відповідь

Добрий день! Перш за все слід зазначити, що методика планування як і в новому та і в діючому Законі України «Про публічні закупівлі» залишалась незмінною. А саме, згідно ч. 1 ст. 4 діючого Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Отже, не важливо на яку суму замовник купує товари, роботи чи послуги, та не...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • 11 Червня 2025
    Читати відповідь

    Учаснику надано 24 години на виправлення невідповідності -“надати диплом штукатура , плиточника Руденка Романа Сергійовича (наданий вами диплом є підробкою )”. Учасник надав нову довідку про працівників у якій вже

  • Додатки до проекту договору ЗПП
    11 Червня 2025
    Читати відповідь

    нам надійшло замовлення на закупівлю сиру твердого, буде запит ціни, ініціатор закупівлі хоче щоб в проекті договору було прописано наступне: 13. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 13.1. Невід’ємною частиною цього Договору є:

  • Внесення змін в оголошення про проведення закупівлі
    11 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Якщо потрібно поміняти дві номенклатурні позиції, чи ми можемо внести зміни до специфікації тендеру, чи треба відміняти торги і заново переоголошувати? Останній термін подання пропозицій для учасників завтра. У

  • Закупівля за фінансування Ukraine Facility
    11 Червня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня,якщо фінансування “Ukraine Facility”, згідно Рамкової угоди чи маємо право закупляти обладнання Американської фірми збірка якого на території Китаю?

  • Послуга чи робота: як кваліфікувати виготовлення проектної документації для вузла обліку електроенергії
    11 Червня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Плануємо здійснити закупівлю без використання ЕСЗ: Виготовлення проектно-технічної документації для влаштування вузла обліку електричної енергії відповідно до коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування. Виникло питання

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО