Юлія

16 Серпня 2019
Юлія
На балансі нашої установи перебуває будівля, загальна площа приміщень якої становить 5995,1 кв.м. На початку року було укладено договір, предметом якого є пара, гаряча вода та пов’язана продукція (централізоване опалення). Кількість послуг 558,115933 Гкал. Послуга надається по приладу обліку, з визначенням загальної опалювальної площі будівлі, яка на момент укладення договору становила 3503,66 м.кв. (закупівля послуги була проведена виключно для потреб установи, тобто під площу 3503,66 м.кв., без урахування площі яку займають орендарі). На теперішній час відбулися зміни, фактично зменшилася площа, яку займає наша установа та відповідно збільшилась площа, яку займають орендарі. Тому виникла потреба у внесенні змін до істотних умов договору, а саме зменшення опалювальної площі, зменшення обсягів закупівлі (Гкал) та суми договору. Проте, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Перелік випадків, за яких можливо внесення змін до істотних умов договору визначено ч. 4 ст. 36 Закону, такий перелік є вичерпним та розширенню не підлягає. Як бути в такій ситуації, якщо наш випадок не підпадає під ст.36 Закону.
Відповідь

Добрий день! Звертаємо Вашу увагу, що в складі тендерної документації замовника повинен був міститися проект майбутнього договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку зміни його умов, як того вимагає ст. 22 Закону. В подальшому, при внесенні змін до договору замовник повинен скористатися порядком зазначеним в договорі. Згідно ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля доступу до онлайн-сервісів «Хелсі» по пп.5 п. 13 Особливостей
    18 Грудня 2025
    Читати відповідь

    предмет закупівлі “доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією – інформаційно-комунікаційною системою «Хелсі» (МІС), за призначенням, з метою організації процесу надання медичної допомоги та/або медичних послуг, в режимі онлайн

  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО