Юлія

24 Квітня 2019
Юлія
Доброго дня, прошу надати відповідь на наступні запитання: 1.Згідно Ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» ч. 4 Строк розгляду тендерних пропозицій, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Останнім часом ми стикаємося з ситуаціями, коли замовник одним днем приймає рішення по всім учасникам, та за раз дискваліфікує одразу 3-х учасників та визначає переможцем 4-го. Учасник, який був перший за ціною проходить етап оцінки від 5 до 20 днів, а от учасники 2 та 3 не мають навіть етапу оцінки пропозицій, бо їх за 5-ть хвилин дискваліфікують. Чи правомірні такі дії Замовника, та чи не повинен Замовник всіх учасників послідовно оцінювати 5 днів, а не 5 хвилин -? 2.Прошу надати роз’яснення як вірно рахувати строк заключення договору з учасником, від дати заключення протоколу про намір укласти договорі, чи з дати публікації протоколу на тендерному майданчику, якщо наприклад протокол про намір був підписаний 9 числа, а опублікований 10-го -?
Відповідь

Добрий день! 1). Стосовно Вашого першого питання, як Ви все зауважили, згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Тобто, Закон встановлює максимальний термін, який замовник...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Реорганізація: ДУ чи новий договір
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    В зв’язку з реорганізацією (приєднання одного мед. центру до іншого) наше підприємство стало правонаступником іншого підприємства. Водоканал: 1. Розриває договір з підпиємством, що приєдналось, в звязку з припиненням його існування.

  • Збільшення ціни договору до поставки товару
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Відбулась закупівля дизельного палива по запиту ціни і 18.06.2025р. укладена угода. 23.06.2025р. наша установа звернулась до постачальника з заявкою на поставку дизельного палива в вигляді талонів. Постачальник запропонував додаткову угоду

  • Навчальне обладнання в кабінет хімії, який код ДК
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наявна потреба в закупівлі навчального обладнання в кабінет хімії, а саме набори для практичних робіт, карти, реактиви, інтерактивна панель, ноутбук, принтер. Чи можна оголосити відкриті торги на все це обладнання

  • Щодо аналогічного договору
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати консультацію чи буде вважатися дискримінаційною вимогою у тендерній документації на закупівлю робіт за кваліфікаційним критерієм “досвід виконання аналогічних договорів” , що аналогічний договір який надають учасники повинен містити

  • Скасування рішення про визначення переможця
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    нами проводиться закупівля інтерактивного столу за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за ідентифікатором UA-2025-05-29-005184-a. Системою було визначено переможця з найменшою ціною, однак під час розгляду пропозиції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО