Ірина

30 Травня 2019
Ірина
Доброго дня! Дайте будь ласка відповідь на таке запитання. В 2015 році за результатом переговорної процедури закупівлі нашою установою було заключено договір щодо централізованого водовідведення. За результатами переговорів сума договору склала 349 030,11грн. В кінці року нами було опубліковано звіт про виконання договору, відповідно до якого сума оплати за договором становить 324 344,20 грн., тобто на 24 685,91 грн. менше від ціни договору. В даний час в нашій установі проводиться ревізія фінансово-господарської діяльності за період 2013-2018 роки та державним інспектором вручена вимога про надання пояснень, а саме чому сума фактичної оплати менша суми договору. Державний інспектор стверджує, що ми повинні були обов’язково в кінці року додатковою угодою внести зміни в договір, та зменшити його суму у відповідності до фактично оплаченої суми і відповідно опублікувати повідомлення про внесення змін до договору. Проконсультуйте будь ласка, чи були порушення в даній ситуації з нашого боку і якщо так, то якими нормами законодавства даний алгоритм дій встановлено? Дякую!
Відповідь

Добрий день! В ст. 36 Закону передбачені випадки, коли замовник може зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу замовника, тим самим зменшилась би відповідно і сума договору, та узгоджено змінити ціну і бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт, послуг). Статтею 188 Господарського кодексу України встановлено порядок зміни господарських договорів, яким передбачено, що сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором, а сторона договору, яка...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Які рукавички та освітлювальні прилади підпадають під вимоги з локалізації
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Вийшла стаття щодо локалізації https://infobox.prozorro.org/articles/pro-dodatkoviy-perelik-tovariv-do-yakih-zastosovuyetsya-lokalizaciya Питання: 1) в переліку є рукавички (крім тактичних); тобто це і медичні рукавички? Як тоді проводити ЗЦП якщо сума на рукавички більше 200тис.грн? 2) освітлювальна

  • Закупівля додаткових робіт до договору, який було укладено відповідно до п13 Особливостей
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    ми замовники (КП власний бюджет) оголосили закупівлю відкритих торгів на улаштування дитячого майданчика яка не відбулась і ми уклали договір і оприлюднили звіт з обгрунтуванням, в ході робіт виникли додаткові

  • Чи можна провести два ЗПП на придбання принтерів?
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Підскажіть, чи не буду порушенням коли Замовник через Прозорро Маркет здійснить закупівлю різних товарів (в даному випадку принтерів) двома окремими закупівлями? При тому що код закупівлі використає один,

  • У КВЕД учасника немає відповідних послуг
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Чи має право Учасник приймати участь в торгах на певні види діяльності, якщо в їхніх установчих документах відсутні КВЕДИ на дані види послуг.

  • Послуги з реєстрації транспортного засобу, закупівля в розумінні Закону?
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, чи є закупівля послуги з реєстрації транспортного засобу, що надається згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 публічною закупівлею в розумінні

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО