Ірина

30 Травня 2019
Ірина
Доброго дня! Проконсультуйте будь ласка з таких питань. В нашій бюджетній установі в даний час проводиться ревізія фінансово-господарської діяльності, в ході якої встановлено, що за однією із процедур, а саме «Звіт про укладений договір» під час публікації не накладено електронний цифровий підпис (ЕЦП). Під час власної перевірки ми виявили наступне, що ЕЦП накладено на інформацію про переможця та на інформацію про укладений договір, а на першому етапі, коли публікували оголошення дійсно ЕЦП відсутній. Процедура має статус «завершена». Також в ході перевірки виявлено, що протягом 2016-2018 років під час проведення процедур «Відкриті торги» нами не враховані вимоги наказу МЕРТУ «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680, а саме тендерна документація та додатки до неї завантажувались в електронну систему одним, а не окремими файлами. Скажіть будь ласка, чи дійсно вищевказане можна кваліфікувати як порушення у сфері публічних закупівель і якщо так, чи тягне за собою це адміністративну відповідальність? Дякую!
Відповідь

Добрий день! Що стосується оприлюднення звіту про укладені договори без накладання кваліфікованого електронного підпису – (Далі КЕП (ЕЦП)) відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ МЕРТУ № 490) після розміщення інформації, , передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Накласти ЕЦП на вже завершену процедуру ( будь-яку ) технічно неможливо. Що...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля доступу до онлайн-сервісів «Хелсі» по пп.5 п. 13 Особливостей
    18 Грудня 2025
    Читати відповідь

    предмет закупівлі “доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією – інформаційно-комунікаційною системою «Хелсі» (МІС), за призначенням, з метою організації процесу надання медичної допомоги та/або медичних послуг, в режимі онлайн

  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО