inna1803-i-uainna1803@i.ua

22 Травня 2020
inna1803-i-ua

Тендерний комітет комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради» (далі – КЗВО «ДАНО» ДОР») звертається з проханням надати роз’яснення з наступного питання.
У вересні 2018 року за підсумками відкритих торгів «Капітальний ремонт приміщень 5 та 6 поверхів гуртожитку КЗВО«ДАНО» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 за кодом ДК 021:2015 «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-13-000939-b)укладено договір на суму 7479, 51 тис. грн.
Протягом 2018-2019 підрядна організація Товариство з обмеженою відповідальністю «К Р Е Д О» виконала роботи на суму 4845,949тис.грн. Залишок по договору склав 2633,56 тис. грн.
У зв’язку з виникненням додаткових робіт при будівництві, зміненням фактичних обсягів деяких робіт та зміненням рівня заробітної плати по Дніпропетровській області між КЗВО «ДАНО» ДОР» та підрядною організацією 25.02.2020 року укладено договір згідно з предметом «Коригування кошторисної документації та забезпечення проведення її експертизи за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень 5 та 6 поверхів гуртожитку КЗВО «ДАНО» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича,70». А саме: «КОРИГУВАННЯ 2020 року за кодом ДК 021:2015:45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-02-25-001186-c)». Коригування проектно-кошторисної документації було зроблено та отримано експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
За результатами перерахунку вартість невиконаних робіт збільшилась на 1016,156 тис. грн. та склала 3649,716 тис. грн.
Прошу Вас надати роз’яснення: чи маємо ми право, керуючись частиною 5 статті 40 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ провести переговорну процедуру та укласти новий договір на збільшену вартість робіт з існуючою підрядною організацією, чи нам потрібно проводити нову процедуру – відкриті торги.

Відповідь

Добрий день! Відповідно до частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у редакції, що діє з 19.04.2020, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток зокрема у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна збільшити суму договору фінансового лізингу у разі накопичення заборгованості та відсотків?
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. Між Банком та Підприємством укладено договір фінансового лізингу. Згідно договору розмір всіх лізингових платежів які мають бути здійснені Підприємством не може перевищуви 83 млн грн. Зазначений пункт не

  • Як прозвітувати про договір на поставку пакетів для сміття, якщо постачальник частково не виконав договір
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть, будь-ласка, що нам потрібно зробити, щоб можна було б прозвітувати про виконання договору .Нами через запит пропозиції постачальнків була здійснена закупівля та укладений договір з постачальником на поставку пакетів

  • Зміна товщини дорожньої розмітки з 10 см на 15 см
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Цікавить наступне питання. Замовником проведено закупівлю послуг нанесення та відновлення дорожньої розмітки з товщиною 10 см, при укладенні договору та попередньому огляді територій Виконавцем встановлено необхідність нанесення дорожньої розмітки

  • Як відобразити кілька джерел фінансування в плані
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    як відобразить в плані «Джерело фінансування» якщо більша частина коштів це місцевий бюджет а частина власні кошти?

  • Виконавець чи підрядник? Договір будівельного підряду з ПКД.
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Готується тендерна документація на реконструкцію з закупівлею проектно-кошторисної документації (закупівля за принципом проектуй-будуй). Якщо відбувається закупівля таких робіт з ПКД, то договір заключається між Замовником та Підрядником чи між Замовником

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО