Євгеній

11 Травня 2019
Євгеній
Просимо надати роз’яснення з наступного питання: Умовами ТД вимагається надання учасником документа, який підтверджує повне виконання договору. Таким документом може бути зокрема, лист-відгук від контрагента, акт, видаткова накладна тощо. Разом з тим, умовами ТД встановлені обов’язкові вимоги до листа-відгуку (лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору). Чи відповідатиме лист-відгук, що наданий учасником у складі тендерної пропозиції, викладеним вище умовам ТД у разі надання учасником листа відгуку, який буде оформлений на бланку контрагента, за підписом уповноваженої особи із зазначенням предмету договору, однак в самому листі-відгуку буде відсутня інформація про повне виконання договору (наприклад, контрагент просто зазначить в листі-відгуку, що учасник є надійним партнером і між ними наявні партнерські відносини). У разі можливості просимо надати роз’яснення з урахуванням судової практики чи практики АМКУ.
Відповідь

Доброго дня! Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами аукціону, замовник розглядає тендерні пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації. Тобто, фактично Ви оцінюєте учасник по тим документам, які він надав Вам в період подання тендерних пропозицій. У випадку невиконання, або неналежного виконання умов тендерної документації, замовник відміняє учасника з підстав передбачених ч. 4 ст. 30 Закону, а саме – тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, якщо ви вимагали від учасників, в...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Реорганізація: ДУ чи новий договір
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    В зв’язку з реорганізацією (приєднання одного мед. центру до іншого) наше підприємство стало правонаступником іншого підприємства. Водоканал: 1. Розриває договір з підпиємством, що приєдналось, в звязку з припиненням його існування.

  • Збільшення ціни договору до поставки товару
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Відбулась закупівля дизельного палива по запиту ціни і 18.06.2025р. укладена угода. 23.06.2025р. наша установа звернулась до постачальника з заявкою на поставку дизельного палива в вигляді талонів. Постачальник запропонував додаткову угоду

  • Навчальне обладнання в кабінет хімії, який код ДК
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наявна потреба в закупівлі навчального обладнання в кабінет хімії, а саме набори для практичних робіт, карти, реактиви, інтерактивна панель, ноутбук, принтер. Чи можна оголосити відкриті торги на все це обладнання

  • Щодо аналогічного договору
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати консультацію чи буде вважатися дискримінаційною вимогою у тендерній документації на закупівлю робіт за кваліфікаційним критерієм “досвід виконання аналогічних договорів” , що аналогічний договір який надають учасники повинен містити

  • Скасування рішення про визначення переможця
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    нами проводиться закупівля інтерактивного столу за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за ідентифікатором UA-2025-05-29-005184-a. Системою було визначено переможця з найменшою ціною, однак під час розгляду пропозиції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО