Євгеній

11 Травня 2019
Євгеній
Просимо надати роз’яснення з наступного питання: Умовами ТД вимагається надання учасником документа, який підтверджує повне виконання договору. Таким документом може бути зокрема, лист-відгук від контрагента, акт, видаткова накладна тощо. Разом з тим, умовами ТД встановлені обов’язкові вимоги до листа-відгуку (лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору). Чи відповідатиме лист-відгук, що наданий учасником у складі тендерної пропозиції, викладеним вище умовам ТД у разі надання учасником листа відгуку, який буде оформлений на бланку контрагента, за підписом уповноваженої особи із зазначенням предмету договору, однак в самому листі-відгуку буде відсутня інформація про повне виконання договору (наприклад, контрагент просто зазначить в листі-відгуку, що учасник є надійним партнером і між ними наявні партнерські відносини). У разі можливості просимо надати роз’яснення з урахуванням судової практики чи практики АМКУ.
Відповідь

Доброго дня! Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами аукціону, замовник розглядає тендерні пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації. Тобто, фактично Ви оцінюєте учасник по тим документам, які він надав Вам в період подання тендерних пропозицій. У випадку невиконання, або неналежного виконання умов тендерної документації, замовник відміняє учасника з підстав передбачених ч. 4 ст. 30 Закону, а саме – тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, якщо ви вимагали від учасників, в...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Які рукавички та освітлювальні прилади підпадають під вимоги з локалізації
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Вийшла стаття щодо локалізації https://infobox.prozorro.org/articles/pro-dodatkoviy-perelik-tovariv-do-yakih-zastosovuyetsya-lokalizaciya Питання: 1) в переліку є рукавички (крім тактичних); тобто це і медичні рукавички? Як тоді проводити ЗЦП якщо сума на рукавички більше 200тис.грн? 2) освітлювальна

  • Закупівля додаткових робіт до договору, який було укладено відповідно до п13 Особливостей
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    ми замовники (КП власний бюджет) оголосили закупівлю відкритих торгів на улаштування дитячого майданчика яка не відбулась і ми уклали договір і оприлюднили звіт з обгрунтуванням, в ході робіт виникли додаткові

  • Чи можна провести два ЗПП на придбання принтерів?
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Підскажіть, чи не буду порушенням коли Замовник через Прозорро Маркет здійснить закупівлю різних товарів (в даному випадку принтерів) двома окремими закупівлями? При тому що код закупівлі використає один,

  • У КВЕД учасника немає відповідних послуг
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Чи має право Учасник приймати участь в торгах на певні види діяльності, якщо в їхніх установчих документах відсутні КВЕДИ на дані види послуг.

  • Послуги з реєстрації транспортного засобу, закупівля в розумінні Закону?
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, чи є закупівля послуги з реєстрації транспортного засобу, що надається згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 публічною закупівлею в розумінні

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО