ЄДР чи ЄДРПОУ?
Як правильно зазначати ідентифікацію юридичної та фізичної особи в протоколах стосовно ЄДР, наприклад: для юридичної особи зазвичай зазначається “код ЄДРПОУ …”. Для фізичної особи з метою ідентифікації використовується Прізвище, Ім’я, По батькові, або Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) – колишній ІПН, або Серія та номер або 9 значний номер паспорта. При цьому відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків є інформацією з обмеженим доступом, і Замовник перевіряє відомості щодо будь-якого Учасника в ЄДР. Але в даних ЄДР стосовно фізособи не публікується РНОКПП (ІПН). Зазвичай в протоколах поруч з назвою юридичної чи фізичної особи пишуть “ЄДР або ЄДРПОУ” та відповідне цифрове позначення. Чи потрібно для ідентифікації фізособи прописувати чітко РНОКПП (ІПН), чи достатньо просто зазначити цифрове значення, внесене фізособою під час реєстрації в ЄДР?
Добрий день! Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимог та / або рекомендацій щодо оформлення протоколів стосовно ЄДР. Таким чином, тендерний комітет (уповноважена особа) замовника самостійно приймає рішення щодо оформлення протоколу, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог Закону. Водночас з розробленими прикладами протоколів знайомтесь на порталі RАDNUK.COM.UA в розділі «Зразки документів» – «Зразки документів замовникам» – «Протоколи» Підписуйтесь на портал RADNUK.COM.UA ми розкриємо для Вас ще більше нюансів чинної редакції Закону. Оберіть для себе зручний тариф зі знижкою https://radnuk.com.ua/osobystyi-kabinet/?tab=pay.
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Чи обов’язково потрібне “Положення про порядок проведення аналізу цінових пропозиці
Відповідно до абз.2 ч.1 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального
Чи має право фізична особа – підприємець (ФОП) шляхом оформлення нотаріальної довіреності уповноважити фізичну особу, яка не є працівником ФОП, на виконання наступних дій: підготовка тендерної документації; підписання договорів та
на початку року бюджетній установі доведено кошти по КЕВК 2240, на поточний ремонт у загальній сумі 400тис. По факту поточних ремонтів заплановано три на цю суму. Чи правомірно провести поточні
Добрий день. Ми КНП лікарня. Здійснюємо закупівлю через ЗЦП за кошти місцевого бюджету. Очікувана вартість 8 000 грн. Чи потрібно оприлюднювати на офіційному сайті технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!