Ярославdvufk@ukr.net

03 Квітня 2020
Ярослав

Доброго дня!
Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами відкритих торгів нами укладено договір про закупівлю.
Під час укладення договору в розділ «Зміна умов договору» ми не внесли таку підставу зміни істотних умов договору, як «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», що передбачена п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
На теперішній час у нас виникла потреба зменшити кількість товару за договором з причини зменшення обсягу фінансування.
Питання:
1.Чи маємо ми право вносити зміни до істотних умов договору про закупівлю не лише у випадках встановлених договором, а також на підставі прямої норми Закону України «Про публічні закупівлі» (п.1 ч.4 ст.36), яка в нашому договорі не зазначена?
2.Чи вірним є твердження, що цивільне законодавство допускає внесення змін до договору лише у випадках та на умовах встановленим договором або законом?
3.Якщо вищевказане твердження є вірним, то якими нормами права це підтверджується?
Заздалегідь дякуємо за вичерпні відповіді!

Відповідь

Доброго дня! Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про за-купівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов .Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом .Так статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору . Істотними умовами договору є...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не накладено печатку на документ
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Учасник надав файл з тех документацією підписаний але без печатки. В тендерній прописано. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою

  • Виключення ПДВ з договору
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Якщо Замовник провів закупівлю з ПДВ, АЛЕ ВІДПОВІДНО ДО ПКУ ДАНА закупівля звільняється від оподаткування, як укласти договір, якщо переможець є платником ПДВ?

  • Визначення коду ДК
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Замовник провів закупівлю по коду ДК 021-2015 73110000-6 Дослідницькі послуги за бюджетні кошти, де нашу установу визнану переможцем. Ми є Інститут , наукова установа. Чи можна цей код ДК віднести

  • Інформація в оголошенні не відповідає умовам ТД
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Підкажіть буль ласка, які можуть бути наслідки. Оголошено ВТ і в технічнобу завданні вказано: термін надання послуг 20 днів, в той же час в проекті договору термін надання послуг

  • Помилка в ТД, як внести зміни?
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    В опублікованій закупівлі ВТ(роботи), а саме в Додатку 1 до ТД, виявлено помилку (не правильно вказана адреса об`єкту). Як правильно внести зміни та опублікувати їх?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО