Ярослав

15 Жовтня 2019
Ярослав
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». В грудні 2018 року нами розпочато проведення закупівель послуг з розподілу електричної енергії шляхом застосування переговорних процедур. На момент оголошення переговорних процедур, нами також проводилися відкриті торги з закупівлі електричної енергії, які двічі не відбулися з причини подання на них менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, ми вирішили скористатися правом закупівлі електричної енергії у постачальника універсальних послуг в якого тариф включає, в тому числі вартість послуг з розподілу електричної енергії. Таким чином, після застосування шляху закупівлі електричної енергії у постачальника універсальних послуг, потреба в окремих закупівлях послуг з розподілу електричної енергії у нас відпала. При цьому в цих переговорних процедурах з розподілу вже був визначений переможець, про що в системі електронних закупівель PROZORRO оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Тому ми, враховуючи те, що за переговорними процедурами визначено переможця те, що відповідно до практики Верховного Суду України після акцепту пропозиції відмінити процедуру неможливо (постанова від 03.04.2018 у справі №910/5798/17), а також те, що ч.4 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» не визначено строків відміни замовником переговорної процедури, вирішили не відміняти в грудні 2018 року переговорні процедури з розподілу електричної енергії. На теперішній час вони перебувають у статусі «Активна». Питання: 1.Чи правильно ми вчинили не відмінивши переговорні процедури з розподілу електричної енергії? 2.Чи можемо ми на сьогоднішній день здійснити відміну переговорних процедур та за яким алгоритмом? Заздалегідь дякуємо за вичерпні відповіді!
Відповідь

Добрий день! Згідно ч. 4 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі: якщо замовником допущено порушення, що вплинули на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель; відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг; непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів – у разі застосування переговорної процедури закупівлі з...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи є обов’язковим зазначення ціни за одиницю при публікації звіту
    25 Січня 2025
    Читати відповідь

    чи обов’язково потрібно при публікації плану або звіту прямого договору або відкритих торгів публікувати ціну за одиницю товару, якщо закупівля не робіт, а закупівля товару або послуг?

  • 24 години через відсутність довідки з баку та невідповідність у листі про Іран
    25 Січня 2025
    Читати відповідь

    Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності : -не надана довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами (вимога ТД); – в листі- підтвердженні не відношення Учасника

  • Коригування ПКД – як закупити?
    25 Січня 2025
    Читати відповідь

    У 2004 році була зроблена ПКД. У 2025 році до даної проектної документації потрібно внести зміни. Зміни буде вносити проектант який розробляв у 2004 році ПКД. Питання: яку закупівлю проводити

  • Закупівля коригування ПКД
    25 Січня 2025
    Читати відповідь

    Нашим підприємством укладено прямий договір на розробку проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі: ” Реконструкція адміністративної будівлі” за кодом ДК 021:2015:45220000-5 Інженерні та будівельні роботи. На данний момент виникла потреба в

  • Закупівля меблів по субвенції НУШ
    25 Січня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть, є Постанова Кабінету Міністрів Ураїни від 5 липня 2024 р. № 796 Київ «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО