Ярослав

25 Липня 2019
Ярослав
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». В червні 2019 року за результатами допорогової закупівлі нами укладено договір поставки товару на суму 110 тис. гривень. За умовами договору строк поставки товарів до 31.12.2019 року включно. Також, договором визначено, що він набирає чинності з дня підписання його сторонами і діє до 31.12.2019 року включно, але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. В липні 2019 року постачальник виконав свої зобов’язання за договором, поставивши нам весь товар тоді, як ми в повному обсязі здійснили його оплату. Таким чином, на сьогоднішній день, як замовник, так і постачальник виконали свої зобов’язання за договором в повному обсязі. На теперішній час нам необхідно додатково закупити той самий товар на суму 35 тисяч гривень. Питання: 1.Чи можемо ми для закупівлі товару на суму 35 тисяч гривень до вищевказаного договору, який виконано сторонами, але строк дії якого не сплинув укласти додаткову угоду щодо поставки додаткової партії товару на зазначену суму? Заздалегідь дякуємо за вичерпну відповідь!
Відповідь

Добрий день! Рекомендуємо звернути увагу на лист МЕРТУ від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 щодо планування закупівель» (детальніше у Журналі № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах,...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля доступу до онлайн-сервісів «Хелсі» по пп.5 п. 13 Особливостей
    18 Грудня 2025
    Читати відповідь

    предмет закупівлі “доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією – інформаційно-комунікаційною системою «Хелсі» (МІС), за призначенням, з метою організації процесу надання медичної допомоги та/або медичних послуг, в режимі онлайн

  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО