Ярослав

25 Липня 2019
Ярослав
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». В червні 2019 року за результатами допорогової закупівлі нами укладено договір поставки товару на суму 110 тис. гривень. За умовами договору строк поставки товарів до 31.12.2019 року включно. Також, договором визначено, що він набирає чинності з дня підписання його сторонами і діє до 31.12.2019 року включно, але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. В липні 2019 року постачальник виконав свої зобов’язання за договором, поставивши нам весь товар тоді, як ми в повному обсязі здійснили його оплату. Таким чином, на сьогоднішній день, як замовник, так і постачальник виконали свої зобов’язання за договором в повному обсязі. На теперішній час нам необхідно додатково закупити той самий товар на суму 35 тисяч гривень. Питання: 1.Чи можемо ми для закупівлі товару на суму 35 тисяч гривень до вищевказаного договору, який виконано сторонами, але строк дії якого не сплинув укласти додаткову угоду щодо поставки додаткової партії товару на зазначену суму? Заздалегідь дякуємо за вичерпну відповідь!
Відповідь

Добрий день! Рекомендуємо звернути увагу на лист МЕРТУ від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 щодо планування закупівель» (детальніше у Журналі № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42). Форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах,...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • УО за сумісництвом та КЕП
    23 Січня 2025
    Читати відповідь

    Я є уповноваженою особою за проведення закупівель у Відділі освіти. Питання: 1) чи можу я працювати уповноваженою особою за сумісництвом у відокремлених підрозділах Відділу освіти? Наприклад, у ліцеї, гімназії та

  • Чи звітувати про виконання договору по спрощеній оборонній закупівлі
    23 Січня 2025
    Читати відповідь

    Питання про звітування про виконання договору про закупівлю у порядку проведення спрощених закупівель згідно з Пунктом 8 Особливостей № 1275 (військова частина працюємо по 1275). Чи потрібно публікувати звіт про

  • Строк надання відповіді на звернення
    23 Січня 2025
    Читати відповідь

    скільки днів дають на відповідь на звернення на етапі подачі пропозиції

  • Будівництво габіонів – роботи чи послуги
    23 Січня 2025
    Читати відповідь

    Наразі формуємо закупівлю на проведення заходів щодо будівництва захисних споруд (габіонів) на електроенергетичному комплексі шляхом підписання прямого договору згідно до підпункту 15 пункту 13 Особливостей. Функціонал споруд передбачає захист фасаду

  • Учасник надав довідку у довільній формі про те, що документи у систему завантажує і підписує фахівець із закупівель, це підлягає виправленню?
    23 Січня 2025
    Читати відповідь

    кваліфікую учасника, учасник комунальне підприємство, надав усі документи з підписом директора, та надав документ на право підпису, але у лектронній системі підписав тендерну пропозицію електронним ключем фахівця з закупівель, при

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО