Ярослав

11 Травня 2019
Ярослав
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Протягом березня-квітня 2019 року нами проведено відкриті торги з закупівлі фармацевтичної продукції. За результатами процедури закупівлі з її переможцем укладено договір про закупівлю, який направлено нами до органу державної казначейської служби для його подальшої реєстрації. В свою чергу, орган держказначейства повідомив нас про те, що відмовляється реєструвати договір з огляду на наступне. Відповідно до специфікації договору про закупівлю сторонами погоджено поставку 8 упаковок порошку смекта по 3,76 г порошку у пакетику №12, тобто 360,96 грам порошку (8*3,76*12). При цьому згідно з Звітом про результати процедури закупівлі за цією ж позицією передбачено закупівлю 3 штук порошку смекта по 3 г у пакетику №30, тобто 270 грам порошку (3*3*30). Таким чином, якщо співставити кількість порошку за Звітом про результати процедури закупівлі з кількістю того ж порошку за договором, то дійсно між вказаними показниками існує розбіжність. З свого боку таку ситуацію ми пояснили наступним. Відповідно до умов тендерної документації ми передбачали, що одиницею виміру порошку смекта є штука. Під час подачі тендерної пропозиції учасник повинен зазначити спочатку одиницю виміру замовника, а потім через двокрапку написати ту, одиницю виміру, яка буде зазначатися ним у разі обрання його переможцем в договорі та у видаткових накладних. Враховуючи, що учасник пропонує порошок у пакетиках з іншим дозуванням, а ніж те, що визначено замовником в тендерній документації (3,76 г замість 3г), а також те, що учасником зазначено іншу одиницю виміру (упаковка замість штука), в специфікації до договору викладено спочатку одиницю виміру замовника штука, а потім через двокрапку одиницю виміру учасника упаковка, що спричиняє розбіжність, а саме 8 упаковок (договір), 3 штуки (Звіт). Також, в тендерній документації ми передбачили, що учасник може запропонувати аналогічний товар, який за своїми якісними характеристиками повинен бути рівноцінним або кращим у порівнянні з якісними характеристиками замовника. Учасником запропоновано необхідний нам порошок з іншим дозуванням в пакетику, а ніж те, що визначено замовником в тендерній документації, що дало нам змогу без збільшення ціни смекти, погодити в договорі збільшення її ваги у порівнянні з тендерною документацією, що як ми вважаємо спричинено тим, що учасник запропонував нам більш якісний товар. Як, повідомило нам казначейство, не відповідність кількості товару між Звітом та договором є порушенням вимог ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.40 ст.116 Бюджетного кодексу України. Питання: 1.Чи правильно ми вчинили, коли визначили переможцем учасника, який через покращену якість товару фактично запропонував нам більшу кількість порошку, ніж передбачалося у тендерній документації? 2.Чи порушено нами вимоги ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.40 ст.116 Бюджетного кодексу України, у випадку коли умови договору в частині кількості порошку смекта не відповідали інформації щодо кількості того ж порошку, викладеної у Звіті про результати процедури закупівлі, при цьому умови договору у нас не відрізняються від умов тендерної пропозиції та й істотні умови договору ми не змінювали? Заздалегідь дякуємо за вичерпні відповіді!
Відповідь

Доброго дня! Згідно ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції учасника за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару)переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Водночас, тендерна пропозиція учасника повинна не відповідати умовам тендерної документації замовника. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника за результатами аукціону не відповідає умовам тендерної документації замовника, замовник зобов’язаний відхилити учасника відповідно до п. 4 ч....

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Які рукавички та освітлювальні прилади підпадають під вимоги з локалізації
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Вийшла стаття щодо локалізації https://infobox.prozorro.org/articles/pro-dodatkoviy-perelik-tovariv-do-yakih-zastosovuyetsya-lokalizaciya Питання: 1) в переліку є рукавички (крім тактичних); тобто це і медичні рукавички? Як тоді проводити ЗЦП якщо сума на рукавички більше 200тис.грн? 2) освітлювальна

  • Закупівля додаткових робіт до договору, який було укладено відповідно до п13 Особливостей
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    ми замовники (КП власний бюджет) оголосили закупівлю відкритих торгів на улаштування дитячого майданчика яка не відбулась і ми уклали договір і оприлюднили звіт з обгрунтуванням, в ході робіт виникли додаткові

  • Чи можна провести два ЗПП на придбання принтерів?
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Підскажіть, чи не буду порушенням коли Замовник через Прозорро Маркет здійснить закупівлю різних товарів (в даному випадку принтерів) двома окремими закупівлями? При тому що код закупівлі використає один,

  • У КВЕД учасника немає відповідних послуг
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Чи має право Учасник приймати участь в торгах на певні види діяльності, якщо в їхніх установчих документах відсутні КВЕДИ на дані види послуг.

  • Послуги з реєстрації транспортного засобу, закупівля в розумінні Закону?
    31 Липня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, чи є закупівля послуги з реєстрації транспортного засобу, що надається згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 публічною закупівлею в розумінні

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО