Ярослав

11 Травня 2019
Ярослав
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Протягом березня-квітня 2019 року нами проведено відкриті торги з закупівлі фармацевтичної продукції. За результатами процедури закупівлі з її переможцем укладено договір про закупівлю, який направлено нами до органу державної казначейської служби для його подальшої реєстрації. В свою чергу, орган держказначейства повідомив нас про те, що відмовляється реєструвати договір з огляду на наступне. Відповідно до специфікації договору про закупівлю сторонами погоджено поставку 8 упаковок порошку смекта по 3,76 г порошку у пакетику №12, тобто 360,96 грам порошку (8*3,76*12). При цьому згідно з Звітом про результати процедури закупівлі за цією ж позицією передбачено закупівлю 3 штук порошку смекта по 3 г у пакетику №30, тобто 270 грам порошку (3*3*30). Таким чином, якщо співставити кількість порошку за Звітом про результати процедури закупівлі з кількістю того ж порошку за договором, то дійсно між вказаними показниками існує розбіжність. З свого боку таку ситуацію ми пояснили наступним. Відповідно до умов тендерної документації ми передбачали, що одиницею виміру порошку смекта є штука. Під час подачі тендерної пропозиції учасник повинен зазначити спочатку одиницю виміру замовника, а потім через двокрапку написати ту, одиницю виміру, яка буде зазначатися ним у разі обрання його переможцем в договорі та у видаткових накладних. Враховуючи, що учасник пропонує порошок у пакетиках з іншим дозуванням, а ніж те, що визначено замовником в тендерній документації (3,76 г замість 3г), а також те, що учасником зазначено іншу одиницю виміру (упаковка замість штука), в специфікації до договору викладено спочатку одиницю виміру замовника штука, а потім через двокрапку одиницю виміру учасника упаковка, що спричиняє розбіжність, а саме 8 упаковок (договір), 3 штуки (Звіт). Також, в тендерній документації ми передбачили, що учасник може запропонувати аналогічний товар, який за своїми якісними характеристиками повинен бути рівноцінним або кращим у порівнянні з якісними характеристиками замовника. Учасником запропоновано необхідний нам порошок з іншим дозуванням в пакетику, а ніж те, що визначено замовником в тендерній документації, що дало нам змогу без збільшення ціни смекти, погодити в договорі збільшення її ваги у порівнянні з тендерною документацією, що як ми вважаємо спричинено тим, що учасник запропонував нам більш якісний товар. Як, повідомило нам казначейство, не відповідність кількості товару між Звітом та договором є порушенням вимог ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.40 ст.116 Бюджетного кодексу України. Питання: 1.Чи правильно ми вчинили, коли визначили переможцем учасника, який через покращену якість товару фактично запропонував нам більшу кількість порошку, ніж передбачалося у тендерній документації? 2.Чи порушено нами вимоги ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.40 ст.116 Бюджетного кодексу України, у випадку коли умови договору в частині кількості порошку смекта не відповідали інформації щодо кількості того ж порошку, викладеної у Звіті про результати процедури закупівлі, при цьому умови договору у нас не відрізняються від умов тендерної пропозиції та й істотні умови договору ми не змінювали? Заздалегідь дякуємо за вичерпні відповіді!
Відповідь

Доброго дня! Згідно ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції учасника за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару)переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Водночас, тендерна пропозиція учасника повинна не відповідати умовам тендерної документації замовника. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника за результатами аукціону не відповідає умовам тендерної документації замовника, замовник зобов’язаний відхилити учасника відповідно до п. 4 ч....

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • До Переліку локалізованих товарів включено товар китайського виробництва
    04 Червня 2025
    Читати відповідь

    Тема: до Переліку локалізованих товарів включено товар китайського виробництва. До переліку локалізованих включено товар китайського виробництва, посилання https://prozorro.gov.ua/uk/product/52f23cef6fbb4d8d8a6c84ff23e0e6c8 «Компресор 175-6779 52f23cef6fbb4d8d8a6c84ff23e0e6c8 Виробник SINOMACH-HI INTERNATIONAL EQUIPMENT CO., LTD Код ЄДРПОУ: 913204115969344018».

  • Досвід учасника: як трактувати “аналогічність” і скільки договорів потрібно
    04 Червня 2025
    Читати відповідь

    маю питання по документах пропозиції учасника ціна якого визначена найбільш вигідною. Ми закупляємо “Безпілотний наземний комплекс «ТАРГАН 200», номенклатурний номер НАТО: 2360-61-018-0417 або еквівалент” Моєю ТД вимагалось: 1.1. На підтвердження

  • Податки у договірній ціні: що враховувати, якщо підрядник — платник єдиного податку
    04 Червня 2025
    Читати відповідь

    Які обов’язкові податки і збори включаються до договірної ціни, якщо підрядник є платником єдиного податку?

  • Чому звіт із Прозорро Маркет має назву “без використання ЕСЗ” і що з цим робити?
    04 Червня 2025
    Читати відповідь

    Провели закупівлю на 300тис. та уклали договір шляхом використання електронного каталогу. Реєстратор у казначействі відмовляється реєструвати договір, у зв’язку з тим, що закупівля більше 100 тис. а сформований звіт на

  • Повторна закупівля через електронний каталог: чи дозволено об’єднувати запити?
    04 Червня 2025
    Читати відповідь

    Надайте, будь ласка, консультацію. Не відбулись дві окремі закупівлі(запит ціни пропозицій) за одним ДК. Чи можна об’єднати ці дві закупівлі в одну для повторного оголошення запиту ціни пропозицій?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО