Ярослав

13 Лютого 2019
Ярослав
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення закупівлі товару на суму, що перевищує 200 тисяч гривень нами обрано переможця та оприлюднено в системі електронних закупівель PROZORRO повідомлення про намір укласти договір. При цьому оприлюднений нами протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, якого ми визнали переможцем, містить технічну помилку (описку), яка стосується зазначення того, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Фактично тендерна пропозиція цього учасника відповідає всім вимогам тендерної документації, тому його і визнано переможцем. Наступного дня тендерним комітетом проведено засідання, за результатами якого складено протокол в якому зазначено про допущення технічної помилки у попередньому протоколі. Питання: 1.Чи правомірно ми діємо в даній ситуації? 2. Порадьте, який взагалі може бути алгоритм дій замовника у випадках допущення ним технічних помилок (описок) в протоколах засідання тендерного комітету? Заздалегідь дякуємо за вичерпні відповіді!
Відповідь

Добрий день! Зважаючи на те що внесена інформація в систему PROZORRO не підлягає виправленню, а документація завантажена замовником – видаленню, Ваш алгоритм дій правильний. У разі допущення технічної помилки в раніше опублікованому протоколі засідання, радимо Вам скласти протокол тендерного комітету про допущення помилок. Як варіант, при публікації безпосередньо вже підписаного договору у Вас буде змога підвантажити разом зі скан-копією договору протокол про допущення помилки. Додатково рекомендуємо Вам ознайомитись з прикладом протоколу тендерного комітету про допущення помилок на сторінках посібнику Методично-практичних...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо закупівлі лікарських засобів Головним управлінням поліції
    22 Лютого 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка чи має право, і по якій процедурі закупівлі (прямий договір / відкриті торги / прозоро маркет) Головне управління поліції закуповувати ліки (а саме від головного болю, простуди,

  • Щодо закупівлі за кошти субвенції НУШ 2025 року через Prozorro Market
    22 Лютого 2025
    Читати відповідь

    у зв’язку з наданням субвенції НУШ 2025 рік, прохання детально роз’яснити алгоритм закупівлі через електронний каталог, та підказати які товари там є в наявності, можливо вашою командою буде або є

  • Закриття договору: чи потрібно змінювати кінцеву дату при достроковому виконанні?
    22 Лютого 2025
    Читати відповідь

    При звітування по Договору на Майданчику Закупівлі Про, чи обов’язково потрібно вказувати кінцеву дату поточну замість 31.12.2025р., якщо всі зобов’язання по Договору виконані 14.02.2025р. і формулювання в договорі вказано: “до

  • Потрібно зразок трудового договору (контракту) з уповноваженою особою.
    22 Лютого 2025
    Читати відповідь

    Допоможіть, потрібно зразок трудового договору (контраку) з уповноваженою особою.(замовник) .

  • Щодо Постанови №955
    21 Лютого 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Чи правильно буде у плані закупівель товарів, що закуповуються, згідно оновленого, з 1 січня 2025 року, Порядоку № 955, що до забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО