Який пункт треба обрати, якщо вносити зміни до договору на закупівлі електричної енергії
З 01.09.2025 року вступає в силу Постанова НКЗУКП № 1334 від 26.08.2025, якою збільшені тарифи для АТ “ПОЛТАВАОБЛНЕНРГО” на послуги з передачі електричної енергії. У Замовника є діючий договір з Постачальником електричної енергії на “закупівлю ел.енергії з разом з розподілом” (процедура ЗЦП). Постачальник звертається з листом у якому повідовляє замовника про збільшення тарифів на послуги з розподілу, а також про збільшення середньозваженої ціна на електроенергію на ринку “на добу наперед” за вересень 2025 року. Змовник складає додаткову угоду-де це все прописує та вносить відповідні зміни до комерційної пропозиції. ПИТАННЯ: коли Замовник буде вносити зміни до Договору у системі “Прозорро” який підпункт пункту 19 треба вибрати? (щоб врахувати зміни ціни і розподілу і середньозваженої). А також які документи треба витребувати у Постачальника (при цих змінах)? Чи потрібне обгрунтування від Замовника підкріплювати до системи Прозорро? Дякую
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Який пункт треба обрати, якщо вносити зміни до договору на закупівлі електричної енергії. У разі, якщо договір укладено відповідно до п 10 Особливостей, замовник може вносити зміни до істотних умов договору виключно у випадках передбачених п 19 Особливотсей. Відповідно до п 19 особливостей у разі зростання ціни за одиницю товару замовник може внести зміни до договору керуючись пп 2 п 19 Особливостей. У разі застосування даної норми...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго дня Чи потрібне обгрунтування ціни при здійсненні закупівлі за кошти НСЗУ?
Продукти харчування. По КПВК 1702 на мясо потреба 20 тисяч грн на 2026рік., а по КПВК 1010 -200 тис грн на 2026рік. ЯК правильно обирати процедури закупівлі, бо договори точно
Плануємо закупівлю робіт з капітального ремонту електричних мереж. Згідно проектної документації передбачено використання кабелю вартістю більше 200 тис. грн. Тобто цей товар підпадає під визначення ступеня локалізації. Як прописати в
Підкажіть, будь ласка, в мене є закупівля робіт з встановлення протипожежної сигналізації бомбосховища. Підприємство яке буде виконувати ці роботи відноситься , до громадської організації осіб з інвалідністю. Сума робіт до
Потрібна Ваша консультація. На протязі одного року потрібно зробити капітальний ремонт асфальтного покриття під’їздної дороги до багатоквартирних житлових будинків на одній вулиці, код ДК 45230000-8. ПКД різні до кожного будинку.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!