Як уникнути шрафу?

17 Червня 2022
nataliia

Поясніть, яким чином та на підставі яких документів приймалось рішення щодо укладання та підписання додаткової угоди № 1 від 14.07.2021 р. до договору купівлі-продажу № 16 від 18.02.2021 р. стосовно підвищення ціни за одиницю товару?

пояснюю наступне:

Комунальне некомерційне підприємство «Обласний протитуберкульозний диспансер» Житомирської обласної ради надає пояснення щодо закупівлі – «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (послуги постачання теплової енергії, послуги постачання пару), код згідно ДК 021:2015 – 09320000-8, ідентифікатор закупівлі – UA-2021-02-12-002914-b, про укладення додаткової угоди № 1 до договору про закупівлю від 18.02.2021 № 16 на збільшення ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни, зазначаємо наступне.
Порядок збільшення ціни за одиницю товару регулюється ст. 20 Закону України «Про теплопостачання».
Згідно ч. 4 та ч. 5 ст. 20 вказаного закону, тарифи на теплову енергію для суб’єктів господарювання, що здійснюють її виробництво на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення встановлюються на рівні 90 відсотків діючого для суб’єкта господарювання тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів. У разі відсутності для суб’єкта господарювання встановленого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення тарифи на теплову енергію встановлюються на рівні 90 відсотків середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів.
Тарифи на виробництво теплової енергії для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення визначаються для суб’єктів господарювання, що здійснюють виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, як різниця між тарифом на теплову енергію, встановленим відповідно до частини четвертої цієї статті, і тарифами на транспортування та постачання теплової енергії, що визначаються на рівні діючих для суб’єкта господарювання тарифів на транспортування та постачання теплової енергії, виробленої з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів. У разі відсутності для суб’єкта господарювання встановлених тарифів на транспортування та постачання теплової енергії, виробленої з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів тарифи на транспортування та постачання теплової енергії визначаються на рівні середньозважених тарифів на транспортування та постачання теплової енергії.
Згідно ч. 11 ст. 20 ЗУ «Про теплопостачання», для встановлення тарифу на теплову енергію, тарифу на виробництво теплової енергії суб’єкт господарювання, що здійснює виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, подає органу, уповноваженому встановлювати такі тарифи, заяву із зазначенням розміру тарифу, розрахованого відповідно до частини четвертої та/або п’ятої цієї статті.
Згідно ч. 12 ст. 20 ЗУ «Про теплопостачання», якщо уповноважений орган протягом 30 календарних днів з дня надходження заяви не встановлює розмір тарифу, розрахованого відповідно до частини четвертої та/або п’ятої цієї статті, або не надає вмотивовану відмову у його встановленні, вважається, що суб’єкту господарювання, що здійснює виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, встановлено розмір тарифу, розрахований таким суб’єктом господарювання відповідно до частини четвертої та/або п’ятої цієї статті та поданий у заяві. Копія заяви (опису документів) з відміткою про дату їх надходження є підтвердженням подання уповноваженому органу заяви та розрахунків розміру тарифу.
14 квітня 2021 року, суб’єкт господарювання ТОВ «Крігер Енергія» звернулось до уповноваженого органу, а саме Новогуйвинської селищної ради, яка протягом 30 календарних днів з дня надходження заяви так і не встановила тариф і не надала мотивовану відмову в його встановленні. Листом за вихідним номером 55 від 30.06.2021 року ТОВ «Крігер Енергія» повідомила нас, що з урахуванням обмежень передбачених п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», для нас з 01 липня 2021 року буде застосовуватися новий тариф.
Підсумовуючи викладене, нами дотримані усі вимоги діючого законодавства при укладенні додаткової угоди № 1 до договору про закупівлю від 18.02.2021 № 16 щодо збільшення ціни за одиницю товару.

На сьогодні маємо перевірку та стоїть питання штрафування керівника. Чи можна запобігти штрафуванню та чи є порушення з нашої сторони. Дякую

Відповідь

Вітаю, ваше питання носить індивідуальний характер та потребує детального вичення, пропонуємо звернутися до Тендерного агентства «Радник», що надає послуги повного або часткового супроводу у публічних закупівлях. Для отримання послуг дзвоніть за номером: (066) 616-48-98, (067) 503-01-36, (063) 807-17-91 або переходьте за посиланням http://goszakupka.com.ua/ Більше важливої інформації про закупівлі під час війни  читайте на порталі RADNUK.COM.UA у розділі  «Воєнний стан».

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи застосовується машинозчитувальний формат до договорів по п. 13 Особливостей
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати роз’яснення про таке. Відповідно до змін від 23.05.2025 до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» договір про закупівлю, зазначений в

  • НУШ за кошти Фасіліті: товару немає в каталозі
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Закупівля здійснюється згідно Facility. Замовник планує закупити інтерактивні панелі, технічні характеристики яких не має на прозоро маркеті. Чи може Замовник в такому випадку провести відкриті торги. Дякую.

  • Аналогічний договір та 24 години
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Така справа, якщо в тендерній документація вимагалося наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а Учасник надав Аналогічний договір в розумінні цієї документації на поставку даного товару, але в Договорі

  • Локалізація до пального
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    при закупівлі Бензину А-95 та дизельного пального, потрібно застосовувати локалізацію? закупівля на суму 950 000 грн?

  • Додаткові складові частини до предмета закупівлі – додатковий обсяг товару?
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка, чи вважається закупівля додаткових складових частин до предмета закупівлі, додатковим обсягом товару та чи можливо укласти договір без використання електронної системи закупівель згідно з пп. 7 п.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО