Як учаснику потрібно підтвердити Ступінь локалізації виробництва
Чи вірно я розумію як учаснику потрібно підтвердити Ступінь локалізації виробництва:
1. У разі якщо учасник Є виробником товару та товар українського походження то він надає:
– Довідку із зазначенням: ID, назву виробника товару, назву товару, марку/модель товару (за наявності марки/моделі);
– Сертифікат про походження товару (що підтверджує українське походження);
– Лист-пояснення, у якому він підтверджує походження товару та посилається на наданий сертифікат.
2. У разі якщо учасник НЕ Є виробником товару та товар українського походження то він надає:
– Довідку із зазначенням: ID, назву виробника товару, назву товару, марку/модель товару (за наявності марки/моделі);
– Сертифікат про походження товару (що підтверджує українське походження);
– Лист-пояснення, у якому він підтверджує походження товару та посилається на наданий сертифікат;
– Копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника.
3. У разі якщо учасник НЕ Є виробником товару та товар іноземного походження то він надає аналогічні документи, як у п.2
???
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання Як учаснику потрібно підтвердити Ступінь локалізації виробництва. В першу чергу звертаєм увагу, що з Вашого питання не зрозуміло яким чином і де Ви хочете підтвердити ступінь локалізації . Отже для початку звернемо увагу, що відповідно до п. 4 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затвердженого Постановою КМУ № 861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі – ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Укладаємо договір на кап. ремонт. строк виконання робіт до 31.12.2025. Питання: у разі, якщо Підрядник не встигне виконати роботи до 31.12.2025 чи можливо продовжити строк виконання робіт на січень 2026
Чи публікуються договори ЦПХ в Є-даті?
відділ освіти проводив в поточному році 5 процедур закупівель ЗЦП за одним кодом ДК на загальну суму 516,0 тис. грн.. На разі виникла нова потреба на закупівлю за даним кодом
Доброго ранку. Підкажіть, будь ласка, якщо в наданій замовником ПВР стоїть кабель розміром 4×2×0,48, а учасник в своїй ПВР подає розміром 4×2×0,51, то що з цим робити? В ТД не
Добрий, закупівля за кошти Ukraine Facility, запит пропозицій постачальників, до 500 тис.грн. При публікації на Прозорро не була вказана конкретна торгова марка, а в проєкті договору в специфікації прописана. Постачальник
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!