Як рахувати строки для укладення договору по ЗПП та як обґрунтувати продовження строку укладання договору
Була проведена закупівля беннзину по ЗПП
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-02-006967-a
дата розкриття пропозицій 07.10.25 Питання від якої дати я маю відрахувати 5 календарних днів від дати визначення переможця електронною системою 07.10.25 чи від 09.10.25 коли натиснула кнопку визначити переможця. День визначення я включаю до 5 календарних днів чи ні? Яке обгрунтування буде достанім, щоб продовжити термін підписання договору до 10 днів, бо документи нам прийшли в п’ятницю, а підписанта договору не було і сьогодні теж він відсутній по технічним причинам.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Як рахувати строки для укладення договору по ЗПП та як обґрунтувати продовження строку укладання договору Згідно з пунктом 66 Постанови № 822 замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Таким чином, строк для підписання договору за результатом проведення запиту пропозиції обраховується саме виходячи з моменту визначення найдешевшої пропозиції електронною системою у...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго дня.Планується закупівля по особливостях 1178 п.п.15 п.13.Документа та договір по закупівлі матимуть статус ДСК.Виникає питання – яким чином оприлюднювати договір ДСК в публічному просторі та чи потрібно в такому
Підприємство не є замовником в розумінні закону. Проведено тендер на Прозоро на модернізацію приміщення . В кошторисній документації зазначена підлога наливна фірми Коутекс Україна тип покритя “ККП -В2/М машинне затирання.
На закупівлю робіт Учасник в аукціоні подає остаточну пропозицію 2 565 673,00грн, а в ціновій пропозиції та договорній ціні 2 565 573,37грн. Також у Проекті договору ми зазначаємо, що договірна
Проведена процедура закупівлі, під час кваліфікацї було виявлено, що у додаку 6 до тендерної документації в проєкті Договоур розділ 3 пункт 3.2 «Умови надання послу» зазначено, що Виконавець зобов’язаний приступити
Доброго дня скажіть будь ласка який відсоток локалізації прописувати: тендер проводиться в 2025 році, проте надання послуг буде відбуватись у 2026,2027,2028 роках?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!