Як правильно відхилити?
Питання по розміщеній на порталі ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ з публікацією англійською мовою
1_ відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”. Відповідно вимагається накладення КЕП з можливістю перевірки на сайті центрального засвідчувального органу.
Як щодо нерезидентів, які не мають представництва в Україні? Чи вони зможуть виконати таку вимогу ТД?
2. Учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Додатком 1 до тендерної документації, подають у складі своєї пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані.
Тобто довідку про несудимість не обов’язково з МВД України? В питаннях – відповідях (див. питання від 07.12.2020 «З огляду на які вимоги…» висловлювалась інша думка.
3_В додатку 1 зазначена форма гарантії. Якщо учасник надасть гарантію, при цьому форма буде дещо відрізнятись або, наприклад, буде відсутня частина якогось рішення .
Чи прийметься така гарантія, чи пропозиція буде відхилена. Якщо відхилена, то на якій підставі?
Доброго дня! Визначена в абзаці 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону підстава для відхилення (невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі) у певному сенсі є аналогом тієї підстави, яка містилася в пункті 4 частини 1 статті 30 попередньої редакції Закону (невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації), втім у будь-якому разі необхідно чітко аналізувати наявні документи (ТД, пропозиція учасника) аби чітко визначити факт надання або ж відсутності документа. Потрібна правова допомога? Тендерне агентство «Радник» надає послуги...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Питання щодо тендеру на послуги з поточного ремонту приміщення. 1) Чи можна зменшувати обсяги виконаних робіт, як це вірно зробити? 2) Чи треба відповідно до зменшення обсягів зменшувати вартість договору?
Питання щодо тендеру на послуги з поточного ремонту приміщення. 1) Чи можна зменшувати обсяги виконаних робіт, як це вірно зробити? 2) Чи треба відповідно до зменшення обсягів зменшувати вартість договору?
Вітаю, було проведено закупівлі згідно підпункту 4 пункту 13 Особливостей. Ціна закупівлі менше 50 тисяч. грн. (але за тотожним кодом ДК, було вже проведено закупівлі більше ніж на 100 тис.грн.)
Чи можна внести зміни в підписаний і опублікований договір за яким ще не виконано постачання товару, за умови: була проведена процедура ЗЦП; у зв’язку із втратою потреби в декількох товарах
В рамках Програми відновлення України ІІ, Департаментом житлово-комунального господарства м.Кременчука проведено закупівлю робіт на об’єкті КП «Кременчукводоканал», зокрема: 1. «Реконструкція (технічне переоснащення) – заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!