Як постачальнику працювати на ПРОЗОРО МАРКЕТ?

14 Березня 2025
Артем

1. Який порядок реєстрації підприємства на платформі ПРОЗОРО МАРКЕТ. Що потрібно підготувати ( скільки договорів або видаткових накладних).
2. Договори або видаткові накладні можуть бути для ФОП чи ТОВ або будь яких підприємств заключені напряму чи вони мають бути заключені обовязково через прозоро.
3. Які групи товарів можна реалізовувати через ПРОЗОРО МАРКЕТ, існують якісь вимоги до цього.
4. Групи товарів повинні відповідати державному класифікатору товарів робіт і послуг чи постачальник сам їх визначає.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання –Як постачальнику працювати на ПРОЗОРО МАРКЕТ ? Зареєстровані учасники електронного майданчика можуть стати постачальниками в Prozorro Market. Щоб приєднатися до Prozorro Market, вам необхідно пройти процедуру кваліфікації. Для цього слід просто підготувати деякі документи та завантажити їх у систему через особистий кабінет постачальника на майданчику. Щоб завантажити документи на кваліфікацію, ваш особистий кабінет постачальника має бути активованим. Якщо ви збираєтеся продавати товари в Prozorro Market в одній категорії по класифікатору...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7, локалізацію застосовувати?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7. Найменувань 18. Загальна сума закупівлі 800 000 грн. Чи застосовується локалізація?

  • Додаткові вимоги до учасників при проведенні ЗПП
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Чи вважатиметься порушенням п.57 постанови КМУ від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, якщо Замовник під час проведення запиту пропозицій

  • Чи можна вважати різні поверхи однієї будівлі окремими будівлями?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Маємо наступне питання. У січні цього року відбувся поточний ремонт (заміна дверей) терапевтичного відділення. Наразі існує потреба провести заміну дверей хірургічного відділення. Два відділення знаходяться в 1 будівлі

  • Внесення змін до допорогового договору
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    28.02.2025 року був укладений договір 28/02 на суму 1 483 364 грн без ПДВ, без використання електронної системи (прямий) відповідно до пункту 11 постанови №1178 від 12.10.2022, предметом якого було:

  • (Не)погодження з Мінцифри: строки та штраф
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будьласка, який термін погодження закупівель до 500 тис. Грн з Мінцифри? І якщо не відправили повідомлення, тобто не погодили в потрібний термін, який штраф несе або інше покарання?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО