Як обрати вид закупівлі на майданчику
доброго дня в вашому зразочку протокола про затвердження змін до річного плану при плануванні закупівлі без використання електронної системи в графі “вид закупівлі” ви пишете “звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи”
Питання: процедура закупівлі у разі планування закупівлі без використання ел.системи (тобто укладаємо прямий договір наприклад на суму 1000грн) – яку закладку вибираємо на майданчику – “без застосування ел.системи” чи так як у вас в протоколі “звіт про договір про закупівлю” ?
Додаток 1
РІЧНИЙ ПЛАН (ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ )
закупівель на 20___ рік
1.Найменування замовника: ____________________
1.1.Місцезнаходження замовника:__________________
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань:__________________
1.3.Категорія замовника: ___________________
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):________________
3.Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі:________
4.Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів):___________
5.Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи
5.1.Орієнтовний початок проведення: _______ 20__ року.
Уповноважена особа
______________________
_______________________
(найменування замовника)
________________
підпис, м.п.
_____________
(ініціали та прізвище УО)
Доброго дня! Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) у річному плані повинна міститися така інформація, зокрема, про вид закупівлі. Тому у зразку документа вірно зазначена інформація відповідно до статті 4 Закону. При цьому у разі здійснення закупівель до 50 тис. грн. технічно на майданчиках реалізована можливість обрати лише «без застосування електронної системи закупівель». Під час аналізу Закону України «Про публічні закупівлі» виникає багато запитань? Реєструйтесь на навчання Академії Радник та отримуйте тільки вичерпні та практичні відповіді: https://radnyk.academy/
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПЧи потрібно проходити тестування особі, яка наказом по підприємству визначена як тимчасово виконуюча обов’язки Уповноваженої особи на час відсутності Уповноваженої особи (відпустка, лікарняний тощо)
ПДоброго дня! Замовником були оголошені відкриті торги по закупівлі товару. Після розгляду пропозиції учасника його було обрано переможцем та оприлюднено повідомленн про намір укласти договір. Від учасника, пропозиція якого не
ПОголошено спрощену закупівлю дорожньої фарби певного виробника, так як раніше цю фарбу використовували та задоволені якістю. У вимогах вказано, що екваваленти та аналоги не приймаються. Учасником виставлено вимогу щодо видалення
ПНаказом 2628 передбачена форма гарантии: електронна або паперова. 1. Паперова гарантія в системі – це може кожний намалювати. Як уникнути ризиків (просити оригінал звісно ж замовник не матиме права). 2.
ППрошу допомоги. Оголошено відкриті торги, 14.04.2021р від учасника поступило питання :”Просимо надати роз”яснення чи можливо підписувати тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті? Якщо да, то Просимо додати інформацію
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти