ГОСТ втратив чинність, чи відміняти закупівлю?

30 Січня 2025
Анна

Замовник оголосив торги на закупівлю Послуги по нанесенню багатошарових композиційних покриттів на металеві зубні протези (лиття деталей зубних протезів, послуги по нанесенню композиційних покриттів на зубні протези) ДК 021:2015:85130000-9 Стоматологічні та супутні послуги. В додатку №3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ до тендерної документації помилково вказано ГОСТ 2789-73 Шорсткість поверхні. Параметри та характеристики. На сьогодні цей ГОСТ не діє в Україні. На даному етапі Замовник не може внести зміни, бо термін подачі пропозиції закінчився. До того ж учасник подав у складі своєї тендерної пропозиції підписаний додаток №3 та погодився з технічними характеристиками. Як правильно вчинити Замовнику, чи треба відмінити відкриті торги, тому що допущена помилка, яку неможливо усунути на даному етапі?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – ГОСТ втратив чинність, чи відміняти закупівлю? Пунктом 28 Особливостей, затверджених постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) зокрема передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна збільшити суму договору фінансового лізингу у разі накопичення заборгованості та відсотків?
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. Між Банком та Підприємством укладено договір фінансового лізингу. Згідно договору розмір всіх лізингових платежів які мають бути здійснені Підприємством не може перевищуви 83 млн грн. Зазначений пункт не

  • Як прозвітувати про договір на поставку пакетів для сміття, якщо постачальник частково не виконав договір
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть, будь-ласка, що нам потрібно зробити, щоб можна було б прозвітувати про виконання договору .Нами через запит пропозиції постачальнків була здійснена закупівля та укладений договір з постачальником на поставку пакетів

  • Зміна товщини дорожньої розмітки з 10 см на 15 см
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Цікавить наступне питання. Замовником проведено закупівлю послуг нанесення та відновлення дорожньої розмітки з товщиною 10 см, при укладенні договору та попередньому огляді територій Виконавцем встановлено необхідність нанесення дорожньої розмітки

  • Як відобразити кілька джерел фінансування в плані
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    як відобразить в плані «Джерело фінансування» якщо більша частина коштів це місцевий бюджет а частина власні кошти?

  • Виконавець чи підрядник? Договір будівельного підряду з ПКД.
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Готується тендерна документація на реконструкцію з закупівлею проектно-кошторисної документації (закупівля за принципом проектуй-будуй). Якщо відбувається закупівля таких робіт з ПКД, то договір заключається між Замовником та Підрядником чи між Замовником

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО