1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьЗакупівля капітального ремонту асфальтного покриття06 Листопада 2025
Потрібна Ваша консультація. На протязі одного року потрібно зробити капітальний ремонт асфальтного покриття під’їздної дороги до багатоквартирних житлових будинків на одній вулиці, код ДК 45230000-8. ПКД різні до кожного будинку.... Розгорнути
- Читати відповідьЧи правильно зазначити на етапі внесення на майданчик плану закупівлі єдине джерело фінансування – місцевий бюджет, якщо у 2026 році фінансування може здійснюватися як за рахунок місцевого бюджету, так і за рахунок власних коштів?06 Листопада 2025
Комунальне підприємство планує закупити роботи з виготовлення проектної документації на будівництво великого об’єкту. Відповідний договір планується укласти у листопаді 2025 року. Перший етап робіт (геологічні вишукування) планується провести до кінця... Розгорнути
- Читати відповідьЧи зобов’язані всі замовники, наприклад медичні заклади, дотримуватися затвердженої форми договору для НУШ при закупівлі комп’ютерного обладнання?06 Листопада 2025
Форма договору про закупівлю комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. грн, яку затверджено наказом Мінекономіки від 23 жовтня 2025 року № 884. По тексту –... Розгорнути
- Читати відповідьЧи є порушенням, що в договорі з поточного ремонту аптеки зазначено у відомості ресурсів на одну з позицій матеріалів країну виробника «Китай»?06 Листопада 2025
підкажіть будь ласка, чи є порушенням, що в прямому договорі з поточного ремонту аптеки на суму 197 000,00 грн, зазначено у відомості ресурсів на одну з позицій матеріалів країну виробника... Розгорнути
- Читати відповідьЗ початку року за одним предметом закупівлі було укладено прямі договори на загальну суму до 100 тисяч грн. Плануємо завершити ремонт розпочатий у минулому році і для цього закупити матеріали за цим предметом закупівлі. Чи буде це новим предметом закупівлі?06 Листопада 2025
З початку поточного року по коду 44110000-4 Конструкційні матеріали була закуплено прямими договорами – бруківку та цемент до 100 тисяч прямими договорами. Зараз керівник хоче завершити ремонт розпочатий у тому... Розгорнути
- Читати відповідьЧи сумуються закупівлі комп’ютерів для погодження з Мінцифри в річну суму?06 Листопада 2025
Чи повинен Замовник погоджувати з Мінцифри закупівлю, комп’ютерів, як таку що рахується більше 500 тиг грн, якщо Замовником протягом 2025 року, декілька раз оголошувались закупівлі комп’ютерів до 500 тис грн,... Розгорнути
- Читати відповідьЧи можна придбати товар в учасника, який зареєстрований у м. Херсон?06 Листопада 2025
Добрий день!Хотіли закупити товар ,але при складанні договору місце реєстрації ФОП зазначене як м. Херсон, який входить до переліку тимчасово окупованих територій так написано в інеті іпише потрібно звернути увагу... Розгорнути
- Читати відповідьВимоги до учасника закупівлі05 Листопада 2025
Чи обьовязково необхідно вимагати від учасника надання документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям якщо укладається прямий договір на підставі пп.6 п.13 Особливостей?
- Читати відповідьВідхилення тендерної пропозиції05 Листопада 2025
Прошу надати роз’яснення з наступної ситуації: Компанія «X» взяла участь у спрощеній закупівлі, подала найбільш економічно вигідну пропозицію та є потенційним переможцем тендеру. При цьому Компанія «X» є правонаступником усіх... Розгорнути
- Читати відповідьВизначення коду ДК05 Листопада 2025
Підкажіть будь ласка, закупили Обладнання для їдальні (харчоблоку) ( 1 комплект) , (піч пароконвекційна на 7 рівнів бойлерного типу в комплекті (пароконвектомат на 7 рівнів – 1шт, підставка до 7... Розгорнути
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!