Електронна печатка замість електронного підпису
При перевірці файлу КЕП з форматом «p7s» в Протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису сервісом з перевірки КЕП зазначається, що «Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено», але при цьому не визначається конкретне Прізвище, ім’я, по-батькові підписанта, натомість надається інформація «Електронна печатка: Назва підприємства; П.І.Б. (інформація не зазначена): Організація (установа): Назва підприємства така-то Код ЄДРПОУ: такий-то Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 18:27:07 15.01.2021».
Прохання надати роз’яснення, чи вважається такий файл, в якому при перевірці позначено про електронну печатку, електронним підписом, і чи може Замовник прийняти такий КЕП, в якому не зазначено ПІБ особи-підписанта, а зазначено підписантом юрособу?
Добрий день! З 07.11.2020, керуючись пунктом 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», користувачі електронних довірчих послуг (як замовники, так і учасники) перейшли з електронного цифрового підпису (ЕЦП) на кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Учасники у період з 07.11.2020 по 31.12.2021 мають право продовжувати використовувати КЕП, який базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів та зберігається на будь-яких пристроях (на звичайних флеш-носіях, жорсткому диску комп’ютера тощо), та поступово зобов’язані перейти на КЕП на захищеному носії.
Під час перевірки КЕП замовником повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиП21 вересня 2023 року було оголошено Запит (ціни) пропозицій на “Вугілля кам’яне” за результатами процедури було визначено переможця і з ним укладено договір 02.10.23 р. в якому термін поставки товару
ПЛьотна академія Національного авіаційного університету, заклад освіти. Але в нас наявна санітарна частина, в який працюють медичні працівники. Для потреб нашої санітарної частині необхідні медичні препарати та медичні вироби. Обов’язково
ПУ нас виникла потреба у закупівлі Автоматичного біохімічного аналізатора. Код ДК 021: 2015 – 38434500-1 Біохімічні аналізатори; Він має працювати з реагентами, які входять в обов’язкову комплектацію аналізатора, як стартовий
ПНашою організацією було проведено відкриті торги згідно з особливостями по закупівлі газу. Зайшло 3 учасника- аукціон відбувся. Після визнання переможця – перший учасник надіслав листа про відмову підписання договору. Слідуючі
ПУ зв’язку з останніми змінами від 09.04. є можливість вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів. Чи правильно я розумію, що можна внести зміни наприклад до оголошеної вартості закупівлі
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.