Довідка ТПП про коливання ціни за період з 01.01.25, а договір підписаний 25.12.2024, чи можна брати таку довідку як підставу для підвищення ціни?
Договір на поставку м’яса на 2025 рік підписано 25.12.2024 року. Постачальник просить внести зміни в договір за пп.2 п. 19 надаючи довідку ТПП відслідковуючи зміну ціни від 01.01.2025 року та 22.07.2025 року. Чи правомірним є укладення додаткової угоди на вказаних умовах? Який період для відслідковування коливання необхідно враховувати (25.12.2024-липеь 2025 року) чи січень-липень 2025 року?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Довідка ТПП про коливання ціни за період з 01.01.25, а договір підписаний 25.12.2024, чи можна брати таку довідку як підставу для підвищення ціни? З Вашого питання не зрозуміло, в результаті якої закупівлі було укладено договір. Якщо договір було укладено відповідно до п 10 або 13 Особливостей, то зміни істотних умов договору можливі лише у відповідності до п 19 Особливостей. Якщо договір укладено відповідно до п 11 Особливостей,...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Після проведення ЗПП на закупівлю лікарських засобів на 2025 рік, був укладено договір 19.12.2024 р. Дія договору починається з моменту укладання договору та діє до 31.12.2025 року. Постачальник звернувся до
закупівля за кошти Ukraine Facility. Всі товари, які запропонував Учасник з прийнятих країн, окрім акумуляторів китай. Як поступити? Відхилити ?
В назві предмету закупівлі, а саме назва об’єкту на виконання робіт “Капітальний ремонт приміщень будівлі Кілійської міської ради за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Кілія, вул. Б.Хмельницького, 70 (1
після проведеної ревізії на підприємстві Замовника , ДАСУ встановила що додаткова угода до договору укладена без належеного підтверження зміни ціни та у висновку зобовязало постачальника повернути зайво отримані кошти, був
Підкажіть, будь ласка, чи можна передбачати в договорі застосування оперативно – господарських санкцій до постачальника після скасування Господарського Кодексу України?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!