Дорожні закупівлі
Кошторисом замовника передбачені кошти на грейдерування вулиць (500 тис. грн.), проведення ямкового ремонту дорожнього покриття вулиць (1,5 млн. грн.), встановлення горизонтальної розмітки дорожнього покриття вулиць (199 тис. грн.). Чи вірно я розумію, що в даному випадку йдеться про поточний ремонт. Виходячи з наведеного, як правильно за якими кодами ЄЗС визначити предмет закупівлі, та який тип процедур обрати?
Бажаємо вдалого дня та повідомляємо наступне. Замовник самостійно визначає тип проведення процедури закупівлі, виходячи з наявної потреби, наявної документації тощо. При визначенні предмета закупівлі для робіт необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (за показником 2-5 цифри).
Задля визначення предмету закупівлі робіт замовник керується вимогами пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 за об’єктами будівництва із врахування вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиП21 вересня 2023 року було оголошено Запит (ціни) пропозицій на “Вугілля кам’яне” за результатами процедури було визначено переможця і з ним укладено договір 02.10.23 р. в якому термін поставки товару
ПЛьотна академія Національного авіаційного університету, заклад освіти. Але в нас наявна санітарна частина, в який працюють медичні працівники. Для потреб нашої санітарної частині необхідні медичні препарати та медичні вироби. Обов’язково
ПУ нас виникла потреба у закупівлі Автоматичного біохімічного аналізатора. Код ДК 021: 2015 – 38434500-1 Біохімічні аналізатори; Він має працювати з реагентами, які входять в обов’язкову комплектацію аналізатора, як стартовий
ПНашою організацією було проведено відкриті торги згідно з особливостями по закупівлі газу. Зайшло 3 учасника- аукціон відбувся. Після визнання переможця – перший учасник надіслав листа про відмову підписання договору. Слідуючі
ПУ зв’язку з останніми змінами від 09.04. є можливість вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів. Чи правильно я розумію, що можна внести зміни наприклад до оголошеної вартості закупівлі
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.