Допоможіть розібратися як вносити інформацію інформацію щодо назви товару чи
Допоможіть розібратися як вносити інформацію інформацію щодо назви товару чи послуги згідно Порядку №1082 під час оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Згідно листа Мінекономіки №3304-04/54160-096 від 03.09.2020 Законом непередбачено зазначення кожної номеклатурної позиції предмета закупівлі із зазначенням коду товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції в разі використання звіту про укладений договір без використання електронної системи. Згідно ст. 3 Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, містить певний перелік вимог, в т.ч. необхідно зазначати кількість товару. Наприклад, ми закупили запчастини (зчеплення, вал вторинний, шестерня 5-передачі, підшипник) на суму 6000,00 грн. Як мені внести інформацію про конкретну назву предмета закупівлі і кількісті?
Варіант 1: конкретна назва “Зчеплення, вал вторинний, шестерня 5-передачі, підшипник”, кількість вказуємо загальну по всіх позиціях наприклад 6 штук;
Варіант 2: конкретна назва “Зчеплення”, кількість 1 шт. і так далі по кожній позиції.
Як правильно?
Добрий день! Відповідно до вимог п.14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Учасник закупівлі ФОП при самостійному декларуванні підстав пункту 47 Особливостей зазвначив, що підтверджує що Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника,
Була проведена процедура ЗПП на 999000. Уповноважена особа склала вкошик папір конкретної торгівельної марки. Чи не є це порушенням?
Підкажіть, буд ласка, по декільком описаним нижче питанням : 1. Чи потрібно застосовувати вимоги по локалізації для робіт від очікуваної вартості набутого товару з переліку, чи очікуваної вартості самих робіт
Комунальне підприємство у серпні 2024 року за результатами відкритих торгів з особливостями уклало договір на будівництво когенераційної установки; договір укладався до моменту внесення змін до статей 10, 41 Закону України
Проводимо Відкриті торги. Закупівля медматеріалів. Замовник вимагав загальну кількість шт одиниць товару. Обмежень по упаковкам не було і Замовнику надали пропозицію з кількістю 30 одиниць товару в упаковці. При виконанні
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!