Допоможіть будь ласка розібратися. Питання стосується протоколу УО у випадку

24 Липня 2020
Oleg

Допоможіть будь ласка розібратися. Питання стосується протоколу УО у випадку закупівлі на суму менше 50 тис.грн. за допомогою звіту про договір укладений без використання електронної системи закупівель. На порталі Радника у розділі Зразки документів розміщений: Протокол Звіт про договір УО (Затвердження РП) від 04.05.2020
В цьому протоколі приймається рішення про закупівлю, затверджується річний план, оприлюднюється річний план, а питанням 4-тим є: «Про прийняття рішення щодо оприлюднення звіту про договір про закупівлю (далі – звіт про договір про закупівлю), укладений без використання електронної системи закупівель (Додаток 2) щодо Закупівлі в Електронній системі відповідно до вимог Закону.» Де у Додатку 2 потрібно заповнити поля відомостями про договір, який ще не укладений.

Виникають певні незручності, у випадку складання лише одного протоколу для усіх дій УО під час закупівлі за допомогою звіту про договір укладений без використання електронної системи закупівель, оскільки при плануванні закупівлі не завжди відомі такі параметри як дата укладення договору, номер договору. Якщо вони ще не відомі то і в Додатку 2 їх напевне не варто вказувати. Між етапом оприлюднення плану і етапом оприлюднення звіту про договір укладений без використання електронної системи закупівель відбуваються певні процеси. Чи потрібно їх відображати у протоколах?

Тому, хотів би уточнити такі моменти(усі запитання стосуються випадку закупівлі на суму менше 50 тис.грн. за допомогою звіту про договір укладений без використання електронної системи закупівель):
1) УО здійснює моніторинг цін на ринку і обирає постачальника – чи потрібно це відображати у протоколі?
2)Чи повинна УО ЗАТВЕРДЖУВАТИ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ і чи потрібно оформлювати це протокольно?
3)Договір підписує керівник, але закупівлю проводить УО і обирає постачальника. Хто приймає рішення про укладення договору – керівник підприємства чи УО?
4)Чи повинна УО ПРИЙМАТИ РІШЕННЯ про УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ і чи потрібно оформлювати це протокольно? Тобто чи потрібно в протоколі прописувати наприклад «Вирішив: Прийняти рішення про укладення договору з ТОВ 123»?
5)Чи повинна УО у протоколі якимось чином відображати те що передає договір керівнику на підпис, отримує підписаний договір?
6)Чи має УО ЗАТВЕРДЖУВАТИ(окрім того, що оприлюднювати) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель і чи потрібно оформлювати це протокольно?
7)Чи варто робити 2 окремих протоколи – перший для прийняття рішення про закупівлю, затвердження річного плану закупівель, оприлюднення річного плану, а другий для 1)ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ про УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, 2)ЗАТВЕРДЖЕННЯ звіту про договір про закупівлю, який укладений без використання електронної системи закупівель, 3)ОПРИЛЮДНЕННЯ звіту про договір про закупівлю, який укладений без використання електронної системи закупівель? На Вашу думку – потрібно так розписувати, чи це буде зайвим?
Заздалегідь дякую за відповідь.

Відповідь

Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що вимоги до порядку організації закупівельної діяльності Замовника визначено статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», а також перехідними та прикінцевими положеннями Закону. Законом регулюється проведення виключно процедури закупівлі та спрощені закупівлі. Що стосується закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель шляхом включення наявної потреби до річного плану (ст.4 Закону) та обов’язкового оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю,...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Пп. 6 п. 13 Особливостей
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    У нас був оголошений тендер Послуги з організації та проведення культурно-мистецьких заходів, а саме: ІІ Фестивалю традицій та смаку «ВареничОК», святкового заходу до Дня Святого Миколая; ХХІІ Фестивалю пісенно-музичного мистецтва

  • Доплата за УО
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня.Я головний бухгалтер на підприємстві,і зараз склалась така ситуація що Уповноважена особа звільнилась(фахівець з публічних закупівель по штатному розпису),і потрібно ж надалі працювати та позакривати не завершені процедури закупівель

  • Оскарження рішення АМКУ в суді
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Допоможіть розібратися в ситуація. Є процедура закупівлі в якій прийняло участь три учасники. Перший та другий учасник відхилено. Другий учасник оскаржив рішення в АМКУ. У червні АМКУ задовольнив скаргу та

  • Аналогічний договір або ні
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. Готуємо тендер за предметом закупівлі: підрейкового колесотокарного верстату з числовим програмним керуванням для обточування колісних пар, згідно ДК 021:2015 — 42620000-8 Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати. У тендерній

  • Чи обов’язково проводити повторно відкриті торги по Юкрейн Фасіліті
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! питання стосовно застос. п.85 Особливостей, а саме в част.: “У разі відміни відкритих торгів у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк,

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО