Допоможіть будь ласка розібратися. Питання стосується протоколу УО у випадку
Допоможіть будь ласка розібратися. Питання стосується протоколу УО у випадку закупівлі на суму менше 50 тис.грн. за допомогою звіту про договір укладений без використання електронної системи закупівель. На порталі Радника у розділі Зразки документів розміщений: Протокол Звіт про договір УО (Затвердження РП) від 04.05.2020
В цьому протоколі приймається рішення про закупівлю, затверджується річний план, оприлюднюється річний план, а питанням 4-тим є: «Про прийняття рішення щодо оприлюднення звіту про договір про закупівлю (далі – звіт про договір про закупівлю), укладений без використання електронної системи закупівель (Додаток 2) щодо Закупівлі в Електронній системі відповідно до вимог Закону.» Де у Додатку 2 потрібно заповнити поля відомостями про договір, який ще не укладений.
Виникають певні незручності, у випадку складання лише одного протоколу для усіх дій УО під час закупівлі за допомогою звіту про договір укладений без використання електронної системи закупівель, оскільки при плануванні закупівлі не завжди відомі такі параметри як дата укладення договору, номер договору. Якщо вони ще не відомі то і в Додатку 2 їх напевне не варто вказувати. Між етапом оприлюднення плану і етапом оприлюднення звіту про договір укладений без використання електронної системи закупівель відбуваються певні процеси. Чи потрібно їх відображати у протоколах?
Тому, хотів би уточнити такі моменти(усі запитання стосуються випадку закупівлі на суму менше 50 тис.грн. за допомогою звіту про договір укладений без використання електронної системи закупівель):
1) УО здійснює моніторинг цін на ринку і обирає постачальника – чи потрібно це відображати у протоколі?
2)Чи повинна УО ЗАТВЕРДЖУВАТИ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ і чи потрібно оформлювати це протокольно?
3)Договір підписує керівник, але закупівлю проводить УО і обирає постачальника. Хто приймає рішення про укладення договору – керівник підприємства чи УО?
4)Чи повинна УО ПРИЙМАТИ РІШЕННЯ про УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ і чи потрібно оформлювати це протокольно? Тобто чи потрібно в протоколі прописувати наприклад «Вирішив: Прийняти рішення про укладення договору з ТОВ 123»?
5)Чи повинна УО у протоколі якимось чином відображати те що передає договір керівнику на підпис, отримує підписаний договір?
6)Чи має УО ЗАТВЕРДЖУВАТИ(окрім того, що оприлюднювати) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель і чи потрібно оформлювати це протокольно?
7)Чи варто робити 2 окремих протоколи – перший для прийняття рішення про закупівлю, затвердження річного плану закупівель, оприлюднення річного плану, а другий для 1)ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ про УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, 2)ЗАТВЕРДЖЕННЯ звіту про договір про закупівлю, який укладений без використання електронної системи закупівель, 3)ОПРИЛЮДНЕННЯ звіту про договір про закупівлю, який укладений без використання електронної системи закупівель? На Вашу думку – потрібно так розписувати, чи це буде зайвим?
Заздалегідь дякую за відповідь.
Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що вимоги до порядку організації закупівельної діяльності Замовника визначено статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», а також перехідними та прикінцевими положеннями Закону. Законом регулюється проведення виключно процедури закупівлі та спрощені закупівлі. Що стосується закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель шляхом включення наявної потреби до річного плану (ст.4 Закону) та обов’язкового оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю,...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Вітаю. Субвенція НУШ 2025 рік, за кошти Ukraine Facility . Потреба – меблі на пілотні класи (повинні купувати через прозоро-маркет) , як же тоді дотриматися вимог Рамкової угоди ? прописати
Підкажіть, будь ласка, чи перевіряються закупівлі ЗПП органами ДАСУ?
Скажіть будь ласка, процедура “Торги за правилами організатора” підпадає під дію Закону “Про публічні закупівлі”? При проведенні таких торгів хто має право перевіряти, скаржитись і т.д.? В яких нормативних документах
Доброго дня!Чи можна вимагати у перевізника наявність не менше 2х транспортних засобів для перевезення вантажу (якщо один наприклад буде в ремонті, щоб була заміна) при встановленні кваліфікаційного критерію матеріально-технічна база
Якщо, за одною адресою знаходиться не одна будівля з різними інвентарними номерами чи сумуються послуги з поточного ремонту. За цією адресою необхідно провести послуги з поточного ремонту прилеглих територій (послуга
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!