Договір за результатами спрощеної закупівлі по Постанові №169
Договір на постачання палива укладений за результатами спрощеної закупівлі по Постанові №169. Термін дії до 31.12.2022року. В договорі було прописано, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які встановлені частиною п’ятою ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Під пропорційністю розуміється збільшення ціни саме на такий відсоток, на який відбулося коливання ціни товару на ринку, але не більше ніж на 10 відсотків. У разі збільшення ціни має зменшуватися кількість товару. Розрахунок відсотків зміни ціни і кількості товару здійснюється у додатковій угоді від ціни підписаного Договору, а у наступних додаткових угодах за потреби – від останньої зміни ціни та кількості товару. Під поняттям: «коливання ціни на ринку» Сторони розуміють порівняння ціни товару на дату укладення Договору, та на дату внесення змін до Договору в частині встановлення ціни за одиницю товару, або порівняння ціни товару на дату внесення наступних змін до Договору та на дату внесення попередніх змін до Договору, пропорційно (у разі виникнення об’єктивних документально підтверджених Учасником обставин, щодо підтвердження коливання ціни товару на ринку пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку). Коливання ціни на ринку визначається як відсоток зміни ціни у визначеному періоді: від дати встановлення поточної ціни (або дати укладення Договору або дати укладення останньої додаткової угоди до Договору про зміну ціни) до дати надання пропозиції Учасником Замовнику про зміну ціни на відповідному ринку.
При цьому Сторони домовились, що такі порівняння цін на дату внесення змін до Договору документально підтверджуються наданою Учасником інформацією, отриманою від уповноважених на те згідно з законодавством органів, установ, організацій, як то довідкою (довідками) торгово-промислової палати, яка (які) видана (видані) на дату настання відповідної події (юридичного факту).
Абсолютні цінові показники за вказаними довідками необхідно розуміти Сторонам як орієнтир (індикатор) для внесення змін до Договору, але право узгодження нової ціни залишається за Сторонами. При цьому Замовник має право відмовитись від такої пропозиції Учасника, у разі надання Учасником документу/документів, який/які не підтверджують коливання ціни такого товару на ринку;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
а також зазначено,що
11.10. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Додатковою угодою було вимушено внесено зміни стосовно порядку зміни ціни, оскільки Постачальник відмовився їх виконувати в частині надання підтверджуючих документів виданих уповноваженими органами. Як правильно продовжити термін дії договору та провести закупівлю товару в межах 20% на наступний рік. При цьому процедура закупівлі за даним предметом розпочата в грудні 2022 року на стадії кваліфікації переможця та існує ризик непідписання договору переможцем
Вітаю. Дуже просимо формулювати питання чітко та по суті та не надавати в питаннях витяги з договорів про закупівлю або тендерної документації. Не рекомендуємо продовжувати строк дії договору, який був укладений згідно постанови №169, адже постанова №169 з 19.10.2022 втратила чинність. Нагадуємо, на виконання пункту 3-7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) 19.10.2022 набула чинності постанова Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Вітаю. Субвенція НУШ 2025 рік, за кошти Ukraine Facility . Потреба – меблі на пілотні класи (повинні купувати через прозоро-маркет) , як же тоді дотриматися вимог Рамкової угоди ? прописати
Підкажіть, будь ласка, чи перевіряються закупівлі ЗПП органами ДАСУ?
Скажіть будь ласка, процедура “Торги за правилами організатора” підпадає під дію Закону “Про публічні закупівлі”? При проведенні таких торгів хто має право перевіряти, скаржитись і т.д.? В яких нормативних документах
Доброго дня!Чи можна вимагати у перевізника наявність не менше 2х транспортних засобів для перевезення вантажу (якщо один наприклад буде в ремонті, щоб була заміна) при встановленні кваліфікаційного критерію матеріально-технічна база
Якщо, за одною адресою знаходиться не одна будівля з різними інвентарними номерами чи сумуються послуги з поточного ремонту. За цією адресою необхідно провести послуги з поточного ремонту прилеглих територій (послуга
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!