Додаткові вимоги у ЗПП

27 Лютого 2025
Тетяна

Чи до проекту Договору для Запиту (ціни) пропозицій можна включати будь-які свої умови? Наприклад :
Надати підтверджуючі документи на момент підписання договору:
– рішення (повідомлення), виданого уповноваженим органом, яке містить реєстраційний (-і) номер(-и) потужності (-ей) Постачаьника, які використовуються під час обігу харчових продуктів, згідно з вимогами ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97;
– чинних особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150, осіб які будуть залучені до виконання Договору;
– Санітарний паспорт на автомобіль, яким буде здійснюватись постачання товарів.
– Декларація виробника на продукцію видану згідно чинного законодавства
– Копії експертних висновків на товар
– Копія етикетки Виробника продукції із зазначенням відповідності технічних вимог Замовника
– Постачальник повинен у своїй діяльності застосовувати систему аналізу ризиків, небезпечних чинників та контролю критичних точок (НАССР), для підтвердження постачальник повинен надати сертифікат CCM MS Standart HАССР стосовно оптової торгівлі молочними продуктами.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Додаткові вимоги у ЗПП. Пунктом 57 Порядку передбачено, що замовник оголошує запит пропозицій постачальників в електронному каталозі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про найменування, очікувану вартість, кількість, строк, місце поставки товару, умови його оплати та кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції (строк для подання постачальником ціни пропозиції не може бути меншим ніж два робочих дні з дня оприлюднення замовником...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не накладено печатку на документ
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Учасник надав файл з тех документацією підписаний але без печатки. В тендерній прописано. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою

  • Виключення ПДВ з договору
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Якщо Замовник провів закупівлю з ПДВ, АЛЕ ВІДПОВІДНО ДО ПКУ ДАНА закупівля звільняється від оподаткування, як укласти договір, якщо переможець є платником ПДВ?

  • Визначення коду ДК
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Замовник провів закупівлю по коду ДК 021-2015 73110000-6 Дослідницькі послуги за бюджетні кошти, де нашу установу визнану переможцем. Ми є Інститут , наукова установа. Чи можна цей код ДК віднести

  • Інформація в оголошенні не відповідає умовам ТД
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Підкажіть буль ласка, які можуть бути наслідки. Оголошено ВТ і в технічнобу завданні вказано: термін надання послуг 20 днів, в той же час в проекті договору термін надання послуг

  • Помилка в ТД, як внести зміни?
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    В опублікованій закупівлі ВТ(роботи), а саме в Додатку 1 до ТД, виявлено помилку (не правильно вказана адреса об`єкту). Як правильно внести зміни та опублікувати їх?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО