Додаткові роботи, що не передбачені початковим проектом

01 Грудня 2020
olena

Наша організація є розпорядником бюджетних коштів та Замовником у розумінні Закону. У вересні 2020 року за результатами проведеної процедури відкритих торгів укладено договір на закупівлю робіт по об’єкту на суму 17,0 млн. грн. Станом на 01.12.2020 виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не передбачених початковим проектом по вказаному об’єкту на суму 0,4 млн. грн. (400 тис. грн.)
1). Підскажіть, будь-ласка, яку процедуру закупівлі обрати замовнику на додаткові будівельні роботи 400 тис. грн. – спрощену чи переговорну?
2). Чи потрібно в цьому випадку робити коригування ПКД та проводити експертизу до початку закупівлі? Дякую

Відповідь

Вітаємо на порталі RADNUK.COM.UA та звертаємо увагу на пункт 5 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» за якою якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника (при цьому Закон не містить поняття «додаткові аналогічні роботи»). Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Відсутні будівельні машини і механізми, передбачені для виконання робіт
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    просимо дати роз’яснення щодо закупівлі Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування)

  • Оприлюднення договору та додатків по прозорому будівництву
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей Замовником укладено прямий договір на виконання робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття), додаткові роботи. За результатами перевірки

  • Норма пп. 21 п. 13 Особливостей
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Прошу допомогти . Чи буде вважатися порушенням закупівля проведена без відкритих торгів на суму 500 тис.грн. згідно пункту 13 підпункту 21 Закону Україниз особливостями , як що обгрунтування закупівлі проведення

  • Замовник на території активних бойових дій та пп. 2 п. 13 Особливостей
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь ласка. Наша організація відповідно до розділу 3 Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, що затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій

  • Договір на поставку талонів коли звітувати?
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка уклали договір на закупівлю бензину А-95 у талонах (запит ціни пропозиції). Термін поставки талонів до 21.02.2025. Строк дії договору до 31.12.2025. Талони були закуплені для забезпечення потреби

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО