Додаткова потреба чи поділ предмета закупівлі?

18 Червня 2025
Юлія

Виникла неочікувана потреба в закупівлі архівних папок та коробів для них. На сьогоднішній день закупівлі без використання електронної системи за ДК 30190000-7 офісне устаткування вже 100 тис. грн використано.
Сумніваюсь у рішенні.
Яке рішення буде вірним?
1. Використати інший код ДК 22850000-3 Швидкозшивачі та 44617000-8 Коробки
(але це може бути як поділений предмет закупівлі)
2.Прописати у протоколі рішення УО, що це неочікувана потреба та провести закупівлю без використання електронної системи закупівель згідно п. 15 Особливостей.
Є лист від підрозділу про нагальну потребу, чи може він бути підтвердженням та обґрунтуванням рішення?
Чи вносити закупівлю до змін річного плану та в системі Прозорро?
Дякую за відповідь.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання Додаткова потреба чи поділ предмета закупівлі? Щодо питання першого. Якщо у закупівлі без використання електронної системи закупівель за кодом ДК 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне замовником уже купувались архівні папки та короби до них, то обираючи, наразі, інший код ДК, то замовник фактично ділить предмет закупівлі на частини. Відповідно до пункту 6 Особливостей 1178 замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та пусконалагодження нової вентиляційної системи в приміщенні лабораторії. У складі комерційної пропозиції Виконавець вказав: • перелік необхідних матеріалів; • монтажні послуги

  • Пп. 4 п. 19 Особливостей
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    чи можна продовжувати на наступний 2026 рік, договори укладені в 25 році через ЗПП? В проекті договору прописано підставу підп.4 пункт 19 Ос.

  • Прямий договір на капітальний ремонт стояків
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи. По даному коду маємо прямий договір на Послуги на 1 тис.грн. Чи можна провести договір прямий на кап ремонт стояків до 1,5млн Роботами,використавши цей

  • Учасник вимагає укласти договір в електронній формі
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Переможець відбору ЗПП вимагає укладення договору в електронній формі та категорично не погоджується на паперову письмову форму. Чи має право Замовник відмовити та наполягати на укладенні договору саме

  • Чи потрібно завантажувати обґрунтування у форматі «word»?
    30 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, згідно пп.6 п13 Особливостей. Ми ж загружаємо Договір та обгрунтування. Обгрунтування ми скидаємо у pdf файлі чи і в word теж потрібно? Це не стосується закупівлі Ukraine

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО