Чи може замовник надати 24 години на виправлення невідповідностей за рішенням органу оскарження?

26 Жовтня 2020
energostroytrade-i-ua

Добрый день. В тендере принимали участия 3 компании, победителем признан Участник №1 (с минимальной ценой), без каких либо замечаний со стороны Заказчика Т.е. требования об устранение ошибок не было. Участник №2 (проигравший по цене) подает жалобу в АМКУ на решение Заказчика о принятие решения про акцепт Участника №1. Жалоба подается на не соответствие квалификационным критериям тендерного предложения Участника №1. АМКУ принимает жалобу и признает не правомерными действия Заказчика и направляет решение с требованием отменить Решение про акцепт участника №1. Соответственно, Заказчик возвращает на квалификацию Участника №1.
Вопрос: Может ли заказчик после всего выше изложенного повесить требование Участнику №1 об устранении несоответствий квалификационных критериев (24 часа). Еще раз обращаю внимание ранее такое требование по отношению к этому Участнику не вывешивалось. И второй вопрос, если участник исправит ошибки в течении 24 часов, может ли Заказчик повторно акцептовать Участника №1. Спасибо.

Відповідь

Доброго дня! Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які подав учасник у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення Органу оскарження. Тобто замовник на виконання рішення органу оскарження повертає на кваліфікацію Учасника № 1 та розміщує повідомлення про виправлення невідповідностей у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. У разі виправлення учасником виявлених невідповідностей та відсутності інших підстав щодо...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації

Коли проблему неможливо вирішити одним запитанням — ви можете замовити консультацію та отримати рішення на основі ґрунтовного дослідження ситуації.

Замовити консультацію
Вас може зацікавити
  • Аналогічний договір у закупівлі 55520000-1″Кейтерингові послуги”
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    Пу закупівлі 55520000-1″Кейтерингові послуги” , для забезпечення виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, підгружений договір 55510000-8 Послуги їдалень, чи є це невідповідністю до “аналогічний за предметом закупівлі договір” ???

  • Стосовно виключення з Закону про закупівлі
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ПНа початку року по коду 6611 (послшуги еквайрингу та розрахункові) уклали договір на 20%. опублікували. Потім уклали прямий договір на 6000 на розрахункова-касове обслуговування. Оголосили спрощену на послуги еквайрингу на

  • Природний та скраплений газ для Закону \”Про публічні закупівлі\” одне
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ППриродний та скраплений газ для Закону “Про публічні закупівлі” одне і теж?

  • Виділено додаткові кошти, чи потрібно додатково проводити спрощену закупівлю?
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    Пнашою установою у грудні 2020 року проведено спрощену закуплю електричної енергії на 2021 рік на сумму 58590,84 гривень. Наразі договір майже вичерпано і згідно рішення сесії виділено додаткові кошти у

  • закупівля кейтрингових послуг, які не відбулися
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ППросимо допомогти розібратися в наступній ситуації. У квітні місяці цього року Замовник оголошував двічі відкриті торги на закупівлю кейтрингових послуг, які не відбулися з причин подання менше двох тендерних пропозицій.

  • До усіх питань