Чи може замовник надати 24 години на виправлення невідповідностей за рішенням органу оскарження?

26 Жовтня 2020
energostroytrade-i-ua

Добрый день. В тендере принимали участия 3 компании, победителем признан Участник №1 (с минимальной ценой), без каких либо замечаний со стороны Заказчика Т.е. требования об устранение ошибок не было. Участник №2 (проигравший по цене) подает жалобу в АМКУ на решение Заказчика о принятие решения про акцепт Участника №1. Жалоба подается на не соответствие квалификационным критериям тендерного предложения Участника №1. АМКУ принимает жалобу и признает не правомерными действия Заказчика и направляет решение с требованием отменить Решение про акцепт участника №1. Соответственно, Заказчик возвращает на квалификацию Участника №1.
Вопрос: Может ли заказчик после всего выше изложенного повесить требование Участнику №1 об устранении несоответствий квалификационных критериев (24 часа). Еще раз обращаю внимание ранее такое требование по отношению к этому Участнику не вывешивалось. И второй вопрос, если участник исправит ошибки в течении 24 часов, может ли Заказчик повторно акцептовать Участника №1. Спасибо.

Відповідь

Доброго дня! Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які подав учасник у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення Органу оскарження. Тобто замовник на виконання рішення органу оскарження повертає на кваліфікацію Учасника № 1 та розміщує повідомлення про виправлення невідповідностей у строк, який не може бути меншим ніж...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та пусконалагодження нової вентиляційної системи в приміщенні лабораторії. У складі комерційної пропозиції Виконавець вказав: • перелік необхідних матеріалів; • монтажні послуги

  • Пп. 4 п. 19 Особливостей
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    чи можна продовжувати на наступний 2026 рік, договори укладені в 25 році через ЗПП? В проекті договору прописано підставу підп.4 пункт 19 Ос.

  • Прямий договір на капітальний ремонт стояків
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи. По даному коду маємо прямий договір на Послуги на 1 тис.грн. Чи можна провести договір прямий на кап ремонт стояків до 1,5млн Роботами,використавши цей

  • Учасник вимагає укласти договір в електронній формі
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Переможець відбору ЗПП вимагає укладення договору в електронній формі та категорично не погоджується на паперову письмову форму. Чи має право Замовник відмовити та наполягати на укладенні договору саме

  • Чи потрібно завантажувати обґрунтування у форматі «word»?
    30 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, згідно пп.6 п13 Особливостей. Ми ж загружаємо Договір та обгрунтування. Обгрунтування ми скидаємо у pdf файлі чи і в word теж потрібно? Це не стосується закупівлі Ukraine

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО