Дії що вважаються поділом закупівлі
Маємо новостворену установу у громаді – відділ освіти, який буде займатися закупівлею послуг з перевезення школярів . Договір з перевезення, який був заключений в результаті переговорної процедури за 2020 рік передбачає перевезення школярів у січні 2021 року. Виникає необхідність здійснити закупівлю послуг з перевезення в лютому 2021 року. З огляду на практику закупівель, а саме відкритих торгів, у нашій місцевості, провести процедуру відкритих торгів важко, адже не завжди на торги приходять учасники. Скажіть, чи буде вважатись порушенням законодавства про публічні закупівлі той факт, що на час здійснення процедури відкритих торгів двічі, ми підпишемо прямий договір без використання електронної системи на суму до 50 тис.грн лише для того щоб не припиняти підвіз дітей? Але потім обов’язково проведемо відкриті торги на необхідну суму. Чи не буде це вважатись порушенням, а саме поділом предмету закупівлі?
Доброго дня! Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Якщо замовник розумів, що його потреба в певній закупівлі на рік необхідна вже з перших місяців певного бюджетного року, замовник міг в попередньому році розпочати процедуру закупівлі. Укладення прямого договору без проведення процедури закупівель може призвести до накладення штрафу на уповноважених, службових (посадових) осіб замовника згідно статті 164-14 КУпАП у розмірі 25 500 – 51 000 грн.
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПНаприкінці минулого року року підприємство провело відкриті торги на закупівлю електроенергії на 2021 рік суму 2 200 000 грн., (відповідно до річного плану на таку ж суму) на умовах універсальної
ПДва рази не відбулися відкриті торги на закупівлю будівельних матеріалів на загальну суму 3 300 000,00 грн. через відсутність учасників. Чи можна розділити перелік товарів та провести три окремі переговорні
ППитання стосується запиту цінових пропозицій у Прозоро-маркет. Замовником планується закупівля за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де є понад 20 найменувань (номеклатур) товару і очікувана вартість
ППрошу Вашої консультації. В січні заключили договір на постачання електричної енергії сумою 216 тис. грн. на 25 об’єктів. В березні місяці передаються на баланс підприємства дві нові будівлі вже з
ПУ нас два рази не відбулася Спрощена закупівля по телекомукаційних послугах , хочемо укладати прямий договір з Укртелекомом. А попередній договір закінчився минулого року , а за січень ми не
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти