делегувала повноваження функції головних розпорядників
Замовник бюджетна організація (міська рада) після проведення виборів у 2020 році значно розширила коло закладів які підвідомчі даному розпоряднику коштів. 03.11.2020 районна рада (що ліквідовується) передає на баланс міської ради всі заклади освіти та заклади культури. Будучи єдиним розпорядником коштів станом на 16.12.2020 міською радою оголошується тендер на закупівлю електричної енергії (відкриті торги) за 3-ма лотами. Лот 1 – електрична енергія для закладів освіти, лот 2 – електрична енергія для закладів культури, лот 3 – електрична енергія для апарату міської ради. По процедурі закупівлі відбувається аукціон та 04.01.2021 визначаються переможці торгів за кожним із лотів. 20.01.2021 на підставі рішення міської ради утворюються окремі юридичні особи Відділ освіти міської ради та Відділ культури міської ради, згідно з положеннями (їх установчими документами) яких дані відділи виконують функції головних розпорядників по закладам освіти – Відділ освіти, по закладам культури – Відділ культури відповідно. Тобто функція яка належала міській раді перейшла до відповідних відділів при міській раді.
22.01.2021 після делегованих повноважень від міської ради до відділів культури та освіти, Відділ освіти міської ради та Відділ культури міської ради заключають договори з переможцями процедури закупівлі за відповідними лотами.
Питання: чи правомірно укладені договори про закупівлю, та чи відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» враховуючи те, що станом на дату оголошення процедури закупівлі відділи освіти та культури ще не були створені та єдиним розпорядником коштів була міська рада, а також зважаючи на те, що станом на дату укладання договору про закупівлю міська рада делегувала повноваження функції головних розпорядників по закладам освіти та культури відповідним Відділам (тобто міська рада станом на 22.01.2021 не мала ні повноважень ні кошторисних призначень для укладання договору про закупівлю)?
Доброго дня! Договори про закупівлю, що укладаються за результатами проведених процедур закупівлі та спрощених закупівель відповідно до Закону, є обов’язковими для виконання їх обома сторонами. Відповідно до частини 5 статті 107 Цивільного кодексу України юридична особа — правонаступник, що утворилася внаслідок поділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов’язаннями юридичної особи, що припинилася, які згідно з розподільчим балансом перейшли до іншої юридичної особи — правонаступника. Отже, на момент укладення договору про закупівлю замовником може виступати правонаступник, який і буде укладати договір про...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Послуги з передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв автотранспортних засобів (наказ МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013). 2. Послуги з проведення обов’язкового профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти
Замовником 19.11.2025 було оголошено відкриті торги на виконання робіт. У зв’язку з набранням чинності 25.11.2025 року Постанови Кабінету Міністрів України №1512 від 19 листопада 2025 року, якою встановлено фіксовані показники
Є три службові записки про поломку компютерної техніки .За результатами аналізу було зроблено перерозподіл коштів та затверджено на сесії закупку техніки в межах 98 тис.Чи сумується це до попередньої закупівлі
чи потрібно в плані закупівель вносити список товару або послуг із зазначенням кількості, назви і код ДК? Чи достатньо в закупівлі перечеслити всі позиції? Мене цікавить і прямі договори і
Доброго дня!Цікавить питання по закупівлі електричної енергії на 2026 рік через ЗПП або відриті торги. Який саме проєкт договору потрібно брати для закупівлі електричної енергії через відкриті чи ЗПП для
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!