делегувала повноваження функції головних розпорядників

17 Лютого 2021
nazarij-maslovskyj

Замовник бюджетна організація (міська рада) після проведення виборів у 2020 році значно розширила коло закладів які підвідомчі даному розпоряднику коштів. 03.11.2020 районна рада (що ліквідовується) передає на баланс міської ради всі заклади освіти та заклади культури. Будучи єдиним розпорядником коштів станом на 16.12.2020 міською радою оголошується тендер на закупівлю електричної енергії (відкриті торги) за 3-ма лотами. Лот 1 – електрична енергія для закладів освіти, лот 2 – електрична енергія для закладів культури, лот 3 – електрична енергія для апарату міської ради. По процедурі закупівлі відбувається аукціон та 04.01.2021 визначаються переможці торгів за кожним із лотів. 20.01.2021 на підставі рішення міської ради утворюються окремі юридичні особи Відділ освіти міської ради та Відділ культури міської ради, згідно з положеннями (їх установчими документами) яких дані відділи виконують функції головних розпорядників по закладам освіти – Відділ освіти, по закладам культури – Відділ культури відповідно. Тобто функція яка належала міській раді перейшла до відповідних відділів при міській раді.
22.01.2021 після делегованих повноважень від міської ради до відділів культури та освіти, Відділ освіти міської ради та Відділ культури міської ради заключають договори з переможцями процедури закупівлі за відповідними лотами.
Питання: чи правомірно укладені договори про закупівлю, та чи відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» враховуючи те, що станом на дату оголошення процедури закупівлі відділи освіти та культури ще не були створені та єдиним розпорядником коштів була міська рада, а також зважаючи на те, що станом на дату укладання договору про закупівлю міська рада делегувала повноваження функції головних розпорядників по закладам освіти та культури відповідним Відділам (тобто міська рада станом на 22.01.2021 не мала ні повноважень ні кошторисних призначень для укладання договору про закупівлю)?

Відповідь

Доброго дня! Договори про закупівлю, що укладаються за результатами проведених процедур закупівлі та спрощених закупівель відповідно до Закону, є обов’язковими для виконання їх обома сторонами. Відповідно до частини 5 статті 107 Цивільного кодексу України юридична особа — правонаступник, що утворилася внаслідок поділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов’язаннями юридичної особи, що припинилася, які згідно з розподільчим балансом перейшли до іншої юридичної особи — правонаступника. Отже, на момент укладення договору про закупівлю замовником може виступати правонаступник, який і буде укладати договір про...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна передбачити в договорі про закупівлю авансовий платіж
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується закупівля послуг по процедурі ВТ по коду ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів. Всього заплановано 5 заходів до кінця грудня, один яких 29 грудня.

  • Закупівля за рік з урахуванням попередніх договорів складає близько 70000 грн. Чи потрібно за останнім договором під час публікації на платформі Прозорро вносити обгрунтування?
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка, якщо установа здійснює третій раз на рік закупівлю природного газу від Нафтогаз Трейдінг , сума останнього договору складає 40000 грн, а загальна закупівля за рік з урахуванням

  • Чи не буде порушенням укласти пряму угору за пп 4 п 13 Особливостей на менші обсяги, ніж було заявлено у тендері?
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    ВТзО ( утилізація небезпечних відходів) не відбулися у звязку з відхиленням усіх учасників. Існує нагальна потреба на ці послуги з утилізації (Замовник не може дотриматися строків для повторного проведення процедури).

  • Встановлення нижньої цінової межі
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Отже, замовник не має права обмежувати демпінг або непропорційне

  • Закупівля товару з монтажем
    23 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка вихід із даної ситуації. Оголошено закупівлю , предметом якої є – Кодиціонери з монтажем та пусконалагоджуванням . КЕКВ 3110. В технічному завданні зазначили, що Монтаж з пусконалагодженням включають

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО