делегувала повноваження функції головних розпорядників

17 Лютого 2021
nazarij-maslovskyj

Замовник бюджетна організація (міська рада) після проведення виборів у 2020 році значно розширила коло закладів які підвідомчі даному розпоряднику коштів. 03.11.2020 районна рада (що ліквідовується) передає на баланс міської ради всі заклади освіти та заклади культури. Будучи єдиним розпорядником коштів станом на 16.12.2020 міською радою оголошується тендер на закупівлю електричної енергії (відкриті торги) за 3-ма лотами. Лот 1 – електрична енергія для закладів освіти, лот 2 – електрична енергія для закладів культури, лот 3 – електрична енергія для апарату міської ради. По процедурі закупівлі відбувається аукціон та 04.01.2021 визначаються переможці торгів за кожним із лотів. 20.01.2021 на підставі рішення міської ради утворюються окремі юридичні особи Відділ освіти міської ради та Відділ культури міської ради, згідно з положеннями (їх установчими документами) яких дані відділи виконують функції головних розпорядників по закладам освіти – Відділ освіти, по закладам культури – Відділ культури відповідно. Тобто функція яка належала міській раді перейшла до відповідних відділів при міській раді.
22.01.2021 після делегованих повноважень від міської ради до відділів культури та освіти, Відділ освіти міської ради та Відділ культури міської ради заключають договори з переможцями процедури закупівлі за відповідними лотами.
Питання: чи правомірно укладені договори про закупівлю, та чи відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» враховуючи те, що станом на дату оголошення процедури закупівлі відділи освіти та культури ще не були створені та єдиним розпорядником коштів була міська рада, а також зважаючи на те, що станом на дату укладання договору про закупівлю міська рада делегувала повноваження функції головних розпорядників по закладам освіти та культури відповідним Відділам (тобто міська рада станом на 22.01.2021 не мала ні повноважень ні кошторисних призначень для укладання договору про закупівлю)?

Відповідь

Доброго дня! Договори про закупівлю, що укладаються за результатами проведених процедур закупівлі та спрощених закупівель відповідно до Закону, є обов’язковими для виконання їх обома сторонами. Відповідно до частини 5 статті 107 Цивільного кодексу України юридична особа — правонаступник, що утворилася внаслідок поділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов’язаннями юридичної особи, що припинилася, які згідно з розподільчим балансом перейшли до іншої юридичної особи — правонаступника. Отже, на момент укладення договору про закупівлю замовником може виступати правонаступник, який і буде укладати договір про...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Публікація додаткової угоди без зміни істотних умов
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, чи потрібно завантажувати в систему додаткову угоду до договору закупівлі ЗПП, якщо вона не стосується істотних умов?

  • Строки реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо строків реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі. Наприклад, за результатами процедури закупівлі – у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) — 7 робочих днів з

  • Публікація додаткової угоди до прямого договору
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно публікувати додаткову угоду на зменшення обсягів закупівлі до “прямого договору” (без використання електронної системи закупівель)? (Закуповували кетирингові послуги, прямим договором, а потім його зменшили)

  • Оформлення протоколів уповноваженої особи
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Які рішення уповноваженої особи на цей час мають бути оформлені в паперовому вигляді? Як нумерувати протоколи, якщо частина протоколів формуються у вигляді електронних (наприклад, про річний план). До вересня 2025

  • Визначення коду ДК для локалізації робочого одягу
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Є питання з приводу публікації закупівлі на робочий одяг з локалізацією. Предмет закупівлі для товарів визначається за четвертим знаком ДК, виходячи з цього був обраний код ДК 18110000-3 Формений одяг,

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО