COVID- закупівля: маски захисні тришарові, як діяти Постанови КМУ №225 відмінено 29.09.2021 року
В березні була здійснена закупівля без використання електронної системи (закупівля COVID відповідно до Постанови КМУ № 225 від 20 березня 2020 р. «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України») за ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (35113410-6 Спеціальний одяг для біологічного та хімічного захисту), було закуплено маски захисні тришарові. Закупівля по коду ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання була здійснена на суму 474 583,2 грн без ПДВ. Виникла потреба ще закупити маски захисні тришарові на суму 5000,00 грн. Яку процедуру закупівлі обрати, так як дія Постанови КМУ №225 відмінено 29.09.2021 року?
Вітаю. 29.09.2021 набула чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 22.09.2021 № 1012 за якою уряд визначив Порядок та Перелік, за яким визначено правила проведення замовником закупівель лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — Постанова № 1012).
Наразі, COVID- закупівлі за річним планом не сумуються. Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі- Закон) та за показником четвертої цифри ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Детально про алгоритм проведененя закупівель...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиП21 вересня 2023 року було оголошено Запит (ціни) пропозицій на “Вугілля кам’яне” за результатами процедури було визначено переможця і з ним укладено договір 02.10.23 р. в якому термін поставки товару
ПЛьотна академія Національного авіаційного університету, заклад освіти. Але в нас наявна санітарна частина, в який працюють медичні працівники. Для потреб нашої санітарної частині необхідні медичні препарати та медичні вироби. Обов’язково
ПУ нас виникла потреба у закупівлі Автоматичного біохімічного аналізатора. Код ДК 021: 2015 – 38434500-1 Біохімічні аналізатори; Він має працювати з реагентами, які входять в обов’язкову комплектацію аналізатора, як стартовий
ПНашою організацією було проведено відкриті торги згідно з особливостями по закупівлі газу. Зайшло 3 учасника- аукціон відбувся. Після визнання переможця – перший учасник надіслав листа про відмову підписання договору. Слідуючі
ПУ зв’язку з останніми змінами від 09.04. є можливість вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів. Чи правильно я розумію, що можна внести зміни наприклад до оголошеної вартості закупівлі
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.