COVID- закупівля: маски захисні тришарові, як діяти Постанови КМУ №225 відмінено 29.09.2021 року

18 Жовтня 2021
hanna

В березні була здійснена закупівля без використання електронної системи (закупівля COVID відповідно до Постанови КМУ № 225 від 20 березня 2020 р. «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України») за ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (35113410-6 Спеціальний одяг для біологічного та хімічного захисту), було закуплено маски захисні тришарові. Закупівля по коду ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання була здійснена на суму 474 583,2 грн без ПДВ. Виникла потреба ще закупити маски захисні тришарові на суму 5000,00 грн. Яку процедуру закупівлі обрати, так як дія Постанови КМУ №225 відмінено 29.09.2021 року?

Відповідь

Вітаю. 29.09.2021 набула чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 22.09.2021 № 1012 за якою уряд визначив Порядок та Перелік, за яким визначено правила проведення замовником закупівель лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — Постанова № 1012). Наразі, COVID- закупівлі за річним планом не сумуються. Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону України «Про...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Помилково визначено предмет закупівлі та опублікувано закупівлю з невірним предметом закупівлі. Що робити?
    01 Грудня 2025
    Читати відповідь

    уповноважена особа помилкова визначила предмет закупівлі та опублікувала закупівлю з невірним предметом закупівлі.(закупівля без використання електронної системи). Чи можливо виправити так ситуацію: до невірного опублікованого плану та договору прикріпити протокол

  • В систему було завантажено додаткову угоду без додатку до неї. Як можна виправити цю ситуацію?
    01 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Замовником було оприлюднено додаткову угоду, якою сторони погодили новий план фінансування. В систему було завантажено додаткову угоду, в строк, встановлений законодавством (протягом 3-х робочих днів з дня укладення). Через

  • Як оформити, коли у ході проведення капітального ремонту за рахунок економії по деяким роботам виконані додаткові?
    01 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, допоможіть, будь ласка, розібратися: в ході проведення капітального ремонту за рахунок економії по деяким роботам виконані додаткові. Як це оформити?

  • Оподаткування військової частини при закупівлі генератора
    30 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Закуповуємо генератор для військової частини суму оголошуємо з ПДВ чи без? Дякую

  • Помилка в тендерній документації
    30 Листопада 2025
    Читати відповідь

    при оприлюднені тендерної документації проставили дату затвердження тендерної документації але пропустили номер, чи вважається це порушенням? та чи потрібно вносити зміни до тендерної документації?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО