Чи застосовується машинозчитувальний формат до договорів по п. 13 Особливостей

19 Липня 2025
Олексій

Просимо надати роз’яснення про таке.
Відповідно до змін від 23.05.2025 до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору, зазначені в абзацах другому і третьому частини першої статті 41 Закону, про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML).
Чи необхідно завантажувати при публікації прямого договору (закупівлі без використання електронної системи), у тому числі винятках по прямим договорам, що публікуються відповідно до п. 13 постанови Кабінету Міністріву України від від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в електронній системі закупівель, окрім формату PDF, ще й у машинозчитувальному форматі у форматі DOC(X) та інших.
Чи ця вимога щодо розміщення договору про закупівлю, окрім формату PDF, ще й у машинозчитувальному форматі, стосується лише конкурентних закупівель, таких як відкриті торги, спрощена закупівля, запит цінових пропозицій тощо?

Відповідь

Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу т а розглядають питання – Чи застосовується машинозчитувальний формат до договорів по п. 13 Особливостей. Пункт 15 чинної редакції Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 викладено наступним чином: «Договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник розміщує в електронній...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна шляхом застосування пункту про покращення предмету закупівлі збільшити кількість кіловат в межах суми договору?
    08 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня питання наступне: На початку 2025 року за результатами запиту ціни пропозиції укладено договір на постачання електричної енергії на суму 10 629 817,06 грн кільксть 1 251 626 кіловат

  • Реконструкція частини існуючого об’єкта благоустрою – парку це роботи?
    08 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    чи є роботами в розумінні Закону України “Про публічні закупівлі “Реконструкція частини існуючого об”єкту благоустрою – парку з влаштуванням Алеї пм”яті героям та благоустроєм прилеглої території за адресую вул…..

  • Загальна річна потреба в ноутбуках на суму вища ніж 500 грн, але купуємо окремо можна обрати профіль з налаштуваннями?
    08 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Відповідно до пункту 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може самостійно визначати інформацію про характеристики товару та

  • Який пункт треба обрати, якщо вносити зміни до договору на закупівлі електричної енергії
    08 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    З 01.09.2025 року вступає в силу Постанова НКЗУКП № 1334 від 26.08.2025, якою збільшені тарифи для АТ “ПОЛТАВАОБЛНЕНРГО” на послуги з передачі електричної енергії. У Замовника є діючий договір з

  • Чи потрібно у назві предмета закупівлі прописувати, що це додаткова потреба?
    08 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Замовником була здійснена закупівля послуг з поточного ремонту приміщень будівлі шляхом проведення відкритих торгів. Під час виконання послуг виникла необхідність у проведенні додаткових послуг, які замовник не міг передбачити перед

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО