чи потрібно правонаступнику бюджетних установ підсумовувати всі здійсненні закупівлі припиненими бюджетними установами
Три бюджетні установи на підставі ст. 104 Цивільного кодексу України припинились у 2021р. в результаті реорганізації та приєднались до правонаступника, – четвертої діючої бюджетної установи.
Питання:
Потрібно чи не потрібно правонаступнику цих бюджетних установ підсумовувати всі здійсненні закупівлі у 2021р. припиненими бюджетними установами зі своїми здійсненними закупівлями у 2021р., з метою належного планування та здійснення подальших закупівель?
(Наприклад: одною з бюджетних установ, що реорганізована та приєднана закуплено у 2021р. шифер на суму 40 тис. грн. Бюджетна установа правонаступник також планує закупити (оприлюднено річний план закупівель) шифер вперше у 2021р. на суму 20 тис. грн.
Чи потрібно у такому випадку правонаступнику цих бюджетних установ проводити спрощену закупівлю на суму 20 тис. грн. (40 тис. грн. + 20 тис. грн. = 60 тис. грн.) та вносити зміни до річного плану закупівель, або потрібно звітувати в Prozorro про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на суму 20 тис. грн.?).
Вітаємо на порталі RADNUK.COM.UA та повідомляємо, що ваше питання передано відповідному експерту задля надання відповіді з правової точки зору й висвітлення його широкому колу осіб на порталі. Слідкуйте за оновленнями!
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПЧи потрібно проходити тестування особі, яка наказом по підприємству визначена як тимчасово виконуюча обов’язки Уповноваженої особи на час відсутності Уповноваженої особи (відпустка, лікарняний тощо)
ПДоброго дня! Замовником були оголошені відкриті торги по закупівлі товару. Після розгляду пропозиції учасника його було обрано переможцем та оприлюднено повідомленн про намір укласти договір. Від учасника, пропозиція якого не
ПОголошено спрощену закупівлю дорожньої фарби певного виробника, так як раніше цю фарбу використовували та задоволені якістю. У вимогах вказано, що екваваленти та аналоги не приймаються. Учасником виставлено вимогу щодо видалення
ПНаказом 2628 передбачена форма гарантии: електронна або паперова. 1. Паперова гарантія в системі – це може кожний намалювати. Як уникнути ризиків (просити оригінал звісно ж замовник не матиме права). 2.
ППрошу допомоги. Оголошено відкриті торги, 14.04.2021р від учасника поступило питання :”Просимо надати роз”яснення чи можливо підписувати тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті? Якщо да, то Просимо додати інформацію
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти