Чи наділене ДП «Прозорро» правом урегульовувати сферу закупівель?

07 Серпня 2025
Чобану Руслана

Добрий ранок. Замовник проводить спрощені закупівл у відповідності до Закону керуючись інструкцією затвердженою Наказом №25. Наразі маємо оскаржуваний висновок ДАСУ який говоритить що ми не мали права надавати 24 години на виправлення невідповілностей. Аналізуємо законодавство , думки експертів. ДУмки різні. Судову практику апеляційних судів (Постанова Шостого апеляційного адміністративного суду від 19 листопада 2024 року по справі № 620/5855/24), щодо правомірності надання 24 години на усунення невідповідностей потрібно зазначити наступне.
Судами обох інстанцій в даній судовій справі було проаналізовано повноваження ДП Прозоро та його директора та зроблено висновок, що ДП Прозоро є виключно відповідальним за забезпечення та функціонування системи закупівель, а не видання норм права, які є обов’язковими до виконання Замовниками. І відповідно директор ДП Прозоро згідно установчих документів не має повноважень на видання наказів, які б регулювали правові відносини під час здійснення публічних закупівель. Яка ваша позиція в цьому питанню?

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу т а розглядають  питання – Чи наділене ДП «Прозорро» правом урегульовувати сферу закупівель? Щодо наведеної вами судової практики портал Радник звернувся за роз’ясненням до ДП «Прозорро» та отримали такий коментар Наталії Шимко: «  Ми вважаємо, що маємо право, згідно з постановою КМУ від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», встановлювати правила допорогових закупівель через систему (із змінами й доповненнями). Керуємось правом, наданим постановою...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та пусконалагодження нової вентиляційної системи в приміщенні лабораторії. У складі комерційної пропозиції Виконавець вказав: • перелік необхідних матеріалів; • монтажні послуги

  • Пп. 4 п. 19 Особливостей
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    чи можна продовжувати на наступний 2026 рік, договори укладені в 25 році через ЗПП? В проекті договору прописано підставу підп.4 пункт 19 Ос.

  • Прямий договір на капітальний ремонт стояків
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи. По даному коду маємо прямий договір на Послуги на 1 тис.грн. Чи можна провести договір прямий на кап ремонт стояків до 1,5млн Роботами,використавши цей

  • Учасник вимагає укласти договір в електронній формі
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Переможець відбору ЗПП вимагає укладення договору в електронній формі та категорично не погоджується на паперову письмову форму. Чи має право Замовник відмовити та наполягати на укладенні договору саме

  • Чи потрібно завантажувати обґрунтування у форматі «word»?
    30 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, згідно пп.6 п13 Особливостей. Ми ж загружаємо Договір та обгрунтування. Обгрунтування ми скидаємо у pdf файлі чи і в word теж потрібно? Це не стосується закупівлі Ukraine

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО