Чи надається 24 години на виправлення технічної невідповідності?

24 Квітня 2025
Матвій ГЕТЬМАН ВЧ Т0710

запитання по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-30-000799-a
На підтвердження технічним вимогам Замовника до предмета закупівлі Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, серед яких зазначено документ, що гарантує дотримання вимог з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення предмета, або на предмет в цілому.
На підтвердження даної вимоги надано Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на Рукавички (зокрема тактичні) без зазначення кольору (виду), що виготовлені за ДСТУ EN 388:2017 (EN 388:2016, IDT) «Рукавички захисні для захисту від механічних ушкоджень». (документ “Д2. 6 Висновок Рукавички.pdf”, начальник речової служби наполягає що висновок НСЕЕ має бути на предмет закупівлі Рукавички тактичні Вид 1 відповідно до ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною № 1. Оскільки я не є фахівцем з предмету закупівлі, то я віхилив пропозицію Учасника. І у відповідь на скаргу бгрунтував причину. Питання 1. Чи мав я надавати їм 24 год на усунення невідповідностей, як правильно по законодавству далі діяти в цій процедурі. Питання 2. Хто може надати мені (який орган) інформацію про правильність чи неправильність наданого висновку НСЕЕ до предмету закупівлі.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Чи надається 24 години на виправлення технічної невідповідності? Питання 1. Чи мав замовник надавати учаснику 24 години для усунення невідповідностей? Положеннями пункту 43 Особливостей імперативно визначені умови та зобов’язання щодо розміщення в електронній системі закупівель Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • В процесі виконання договору виконавець надає документацію на додаткові приховані роботи на суму 157 365,00 грн. Чи можна з ним укласти прямий договір або додаткову угоду?
    23 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго ранку. Надайте будь ласка відповідь на запитання. Замовником оголошено відкриті торги на капітальні роботи адмінбудівлі на суму 2548641,60 грн., що включає в себе: загально-будівельні роботи, електромонтажні роботи, санітарно-технічні роботи

  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО