Чи можна повторно надавати 24 години на виправлення помилок, якщо АМКУ видав відповідне рішення

04 Квітня 2025
Віта

в нас прошла закупівля на торфобрикет, ми першого учасника відхилили, наступного підтвердили, перший оскаржив наше рішення. Антимонополиний комітет пише: Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Учасника переможцем. Я повернула закупівлю на кваліфікацію, і нас знову розгляд цього учасника. Помилка була в технічній частині, але виправлення її не призведе до зміни предмета закупівлі. Питання: чи можемо ми на даному етапі давати 24 год на виправлення.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Чи можна повторно надавати 24 години на виправлення помилок, якщо АМКУ видав відповідне рішення Так, ви маєте право надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Внесення змін до переліку об’єктів у договорі на послуги охороним
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на

  • Очікувана вартість капітального ремонту
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої

  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • Помилка у кошторисному розрахунку та 24 години
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО