Чи можливе існування у замовника двох тендерних комітетів з ОДНАКОВИМ складом?
Міська рада уповноважує нас (структурний підрозділ) від її імені виконувати функції замовника в рамках реалізації Проекту (за кошти ЄІБ), у тому числі проводити шляхом прийнятних процедур закупівлі, укладати необхідні контракти/договори/ угоди за проєктом. Але виходить так, що існуючий тендерний комітет не підходить навіть після внесення змін до Положення про ТК. Задля виконання цих функцій необхідно на базі структурного підрозділу створити ще один тендерний комітет, який буде займатись виключно закупівлями за кредитні кошти. Чи можливе існування у замовника двох тендерних комітетів з ОДНАКОВИМ складом? Один буде займатись до кінця року звичайними закупівлями (відкриті торги, переговорні процедури), а інший закупівлями за кошти кредитів, позик, грантів (ст.6 Закону). І ще одне питання: чи можливо взагалі залучити до складу тендерного комітету одного структурного підрозділу представників інших структурних підрозділів міськвиконкому, а також представників апарату міськвиконкому?
Добридень! Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено існування у замовника двох тендерних комітетів з однаковим складом такого комітету. Замовник на власний розсуд приймає рішення щодо доцільності створення чи кількості тендерного комітету. При цьому зважайте, що частиною 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону зазначено, що замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель до 01.01.2022. Тобто до 31.12.2021 (включно), а примірне Положення про тендерний комітет скачуйте з статті «З нами краще, ніж без нас! Примірне положення про тендерний комітет».
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПЧи потрібно проходити тестування особі, яка наказом по підприємству визначена як тимчасово виконуюча обов’язки Уповноваженої особи на час відсутності Уповноваженої особи (відпустка, лікарняний тощо)
ПДоброго дня! Замовником були оголошені відкриті торги по закупівлі товару. Після розгляду пропозиції учасника його було обрано переможцем та оприлюднено повідомленн про намір укласти договір. Від учасника, пропозиція якого не
ПОголошено спрощену закупівлю дорожньої фарби певного виробника, так як раніше цю фарбу використовували та задоволені якістю. У вимогах вказано, що екваваленти та аналоги не приймаються. Учасником виставлено вимогу щодо видалення
ПНаказом 2628 передбачена форма гарантии: електронна або паперова. 1. Паперова гарантія в системі – це може кожний намалювати. Як уникнути ризиків (просити оригінал звісно ж замовник не матиме права). 2.
ППрошу допомоги. Оголошено відкриті торги, 14.04.2021р від учасника поступило питання :”Просимо надати роз”яснення чи можливо підписувати тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті? Якщо да, то Просимо додати інформацію
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти