Атестат про акредитацію ДСТУ ➤ РАДНИК, портал
Доброго дня,
Прошу надати роз’яснення щодо Атестату про акредитацію ДСТУ EN ISO 15189:2015 ( EN ISO 15189:2012, IDT) виданим Національним агентством з акредитації України ( Національний орган України з акредитації) та «Сертифікату визнання вимірювальних можливостей» ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювань видане ДП « Всеукраїнський Державний Науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «Укрметртестстандарт»).
В разі отримання нами (учасником) офіційного листа від Національного агентства з акредитації України (Національний орган України з акредитації), який буде містити інформацію/підтвердження, що вимоги ДСТУ EN ISO 15189:2015 ( EN ISO 15189:2012, IDT) включають всі вимоги «Сертифікату визнання вимірювальних можливостей» ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювань.
Чи можемо ми, як учасник державних закупівель, оголошених державними замовниками через систему прозорро, надавати у складі тендерної пропозиції лише Атестат про акредитацію ДСТУ EN ISO 15189:2015 ( EN ISO 15189:2012, IDT) та лист- підтвердження від Національного агентства з акредитації України, в разі, якщо замовником в ТД в технічних вимогах вимагалося надати:
Атестат про акредитацію ДСТУ EN ISO 15189:2015 та «Сертифікат визнання вимірювальних можливостей» ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювань та «Сертифікат визнання вимірювальних можливостей» ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювань
або тільки «Сертифікат визнання вимірювальних можливостей» ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювань ?
Чи потрібне оскарження вимог тендерної документації (ТД) замовника та внесення змін до ТД?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Атестат про акредитацію ДСТУ. Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
підкажіть, якщо була укладена додаткова угода на 20% на початку року про закупівлю електричної енергії та проведено процедуру закупівлі і укладено договір з іншим постачальником, а по факту спожитої електричної
Замовник провів закупівлю товару через електронний каталог. Постачальник пропонує надати еквівалент товару. Чи правомірно це?
Прошу надати роз’яснення чи є правомірним включення 1 % військового збору додатково до єдиного податку фізичною особою підприємцем 3 групи (учасником) до розрахунку ціни тендерної пропозиціїї.
Підкажіть, при підписанні договорів за пп.5.п.13 Особливостей та за результатом проведеного запиту пропозицій постачальників, чи має замовник вимагати від постачальника документ на право підписання договору?
чи зазтосовуються вимоги щодо локалізації до закупівель за кошти UKRAINE FACILITY чи потрібно керуватись абзацом другим підпункту 4 п.6¹ Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у поєднанні з статтею
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!