Антон

24 Лютого 2012
Антон
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, вихід з такої ситуації. Ми (виконком сільради) затвердили бюджет на поточний рік 12 січня 2012 року у сумі, що не вистачає на закупівлю послуг на поточний рік. Враховуючи те, що було невідомо, хто буде замовником закупівлі послуг, ми проведення тендеру не оголошували. Дізнавшись, що саме ми є замовниками послуг, ми уклали тимчасовий договір (з січня 2012 року) на час проведення тендеру. Але проведення тендеру оголосили лише 07 лютого 2012 року. У відділі ДКСУ відмовляються проводити оплату вартості спожитих нами послуг за період січня-лютого 2012, посилаючись на те, що ми не мали права укладати той тимчасовий договір. Але неукладання його неможливе у зв'язку з тим, що послугою э перевезення школярів. Як можна оплатити спожиті послуги за січень-лютий 2012 року? Який можливий вихід з даної ситуації? Дякую.
Відповідь

Доброго дня. Згідно листа – роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель від 17.11.2011 №3302-25/14028-08: «…по-перше, норма частини шостої статті 40 Закону розповсюджується на договори про закупівлю, укладені з дотриманням вимог Закону; по-друге, частину шосту статті 40 Закону можуть застосовувати в своїй діяльності всі розпорядники державних коштів, які здійснюють закупівлю в установленому Законом порядку; по-третє, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Норми «прозорого» будівництва та прямі договори
    09 Січня 2025
    Читати відповідь

    Чи розповсюджуєтьсчя вимога договору про закупівлю та додатків до нього, в тому числі інформації про вартість матеріальтних ресурсів, у машиночитному форматі на договори підряду укладені без електронної системи закупівель(прямі договори)?

  • Чи є підстави для укладання «прямого договору»
    09 Січня 2025
    Читати відповідь

    Підприємство має сплачувати послуги мобільного інтернет-зв’язку для світлофорних об’єктів. Картки, які забезпечують цей зв’язок належать одному мобільному оператору і встановлені в середині світлофорних об’єктів. Загальна вартість закупівлі перевищує поріг 100

  • Зміна ціни за прямим договором: чи необхідні підтвердні документи
    09 Січня 2025
    Читати відповідь

    Цікавить таке питання. Якщо змінюється ціна на продукти харчування по коду ДК який в рік не перевищує 100 тис. грн. (прямий договір). Чи потрібні підтверджуючі документи на зміну ціни?

  • Чи відповідає учасник встановленому кваліфікаційному критерію
    09 Січня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно вчинити, якщо ми, ЗАМОВНИК в розумінні Закону, оголосили відкриті торги з Особливостями та для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16

  • Покладання обов’язків уповноваженої особи на штатного працівника
    09 Січня 2025
    Читати відповідь

    Керівник закладу комунальної форми власності (інклюзивно-ресурсний центр) хоче покласти обов’язки уповноваженої особи з питань публічних закупівель на юриста установи, оскільки штатним розписом не передбачена окрема посада. Відповідно до ст.11 Закону

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО