Анна

10 Грудня 2019
Анна
Добрий день! Згідно Закону «Про публічні закупівлі» Із змінами і доповненнями від 19 вересня 2019 року N 114-IX в п. 16 ст. 29 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель….» , згідно п. 9 ст. 26 «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Підкажіть будь ласка, можливість виправлення помилок у складі тендерної пропозиції учасників стосується спрощених закупівель?
Відповідь

Добрий день! Згідно п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, відповідно до п 31 п. 1 ст. 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. В свою чергу, в п. 13 ч. 1 ст. 1...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи може УО оголошувати закупівлі у неробочий час?
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Чи можна уповноваженій оголошувати закупівлі не в робочій час?

  • Реконструкція різних будівель за однією адресою
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Замовник планує будувати дахову СЕС на своїй території (одна адреса — кілька різних будівель). Розташування сонячних панелей планується здійснити на різних будівлях, на які є окремі інвентарні справі та технічні

  • Чи застосовувати НК 024:2023, якщо немедичний заклад закуповує медичні вироби?
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Орган місцевого самоврядування (не медичний заклад) планує здійснити закупівлю крісел колісних для великих навантажень. Чи має право замовник, який не є закладом охорони здоров’я, закуповувати такі вироби за кодом ДК

  • ДАСУ зобов’язало відмінити закупівлі, АМКУ скасувало відміну
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    У закупівлі я визначила переможця (участник був один). Прийшли Моніторинг, знайшли помилки…. До їх рішення я усунула відміною закупівлі, так як повернути на кваліфікацію не можливо…. ДАСУ погодилося що я

  • Щодо друкованого протоколу
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! На площадці закупівлі про автоматично формується протокол затвердження річного плану. Підкажіть, будь ласка, на скільки це юридично вірно користуватися ним, а не друкувати протокол старого зразка?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО