Анастасіяanas.maslova2012@gmail.com

19 Травня 2020
Анастасія

Доброго дня. В квітні, до вступу нового закону, були оголошенні відкриті торги. До 18 травня на електронній системі закупівлі була розташована скарга від учасника, додана відповідь АМКУ. На даний час цю закупівлю треба скасувати, але в ст. 32 ч. 1 відмінити тендер можливо тільки у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Товар закупівлі нам потрібен, але йде відстрочка по закупівлі.
За період з квітня по травень був розформований тендерний комітент та була назначена уповноважена особа. Ми можемо посилатися на наказ про призначення уповноваженої особи, щоб скасувати тендер з причини, що уповноважена особа не може взяти на себе відповідальність за тендер, який розпочали до її призначення? Усунути невідповідності згідно рішення АКМУ також не має можливості по причині того, що тендерного комітету вже не має. Наказ о призначенні уповноваженої особи від 12 травня, рішення АМКУ було розташовано 14 та 15 травня.

Відповідь

Добрий день! Для початку слід зазначити, що так як дана процедура закупівлі була розпочата до введення в дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) то і при відміні такої закупівлі слід керуватися старою редакцією Закону. В Прикінцевих положеннях нової редакції Закону сказано, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону . При відміні процедури закупівлі, якщо в цьому...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля доступу до онлайн-сервісів «Хелсі» по пп.5 п. 13 Особливостей
    18 Грудня 2025
    Читати відповідь

    предмет закупівлі “доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією – інформаційно-комунікаційною системою «Хелсі» (МІС), за призначенням, з метою організації процесу надання медичної допомоги та/або медичних послуг, в режимі онлайн

  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО