Маринаkirilenko-marina@ukr.net

05 Березня 2020
Марина

Доброго дня!
Замовник при закупівлі комп’ютерів (відкриті торги) вимагав «Довідку про наявність у його місті представника чи партнера виробника або постачальника який буде здійснювати виконання гарантійних зобов’язань протягом 36 місяців».
Учасник №1 надає Довідку з адресою та телефоном служби сервісної підтримки у місті Замовника, який є партнером Учасника №1 на договірних засадах. Але не надає документи, які підтверджують договірні відносини між ними.
Учасник №2 надає Довідку із назвою ФОП (без коду ЄДРПОУ) та номер телефону партнера-виробника, який буде здійснювати гарантійні зобов’язання. Але не надає документи, які підтверджують договірні відносини між ними.
Учасник № 3 надає адресу та телефон сервісного центру у місті Замовника. Але не надає документи, які підтверджують договірні відносини між ними.
Чи правомірні будіть дії Замовника щодо відхилення пропозицій цих Учасників виходячи з того, що ними не надано підтвердження виконання гарантійних зобов’язань: договір з представником у місті Замовника, або лист від представника сервісного центру у місті Замовника, який гарантує виконання гарантійних зобов’язань за товаром, який постачає Учасник?

Відповідь

Добрий день! Нажаль без повного аналізу тендерної документації замовника та тендерних пропозицій учасників надати однозначну відповідь не вбачається за можливе. Дана юридична послуга надається на платній основі. Якщо Ваше питання досі актуальне направте свої контакти на нашу електронну пошту radnukdz@gmail.com і з Вами в найкоротші терміни зв’яжуться наші спеціалісти. Або ж зателефонуйте за номером +38(044)451-85-71. Дякуємо за розуміння. З повагою, редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель».

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не накладено печатку на документ
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Учасник надав файл з тех документацією підписаний але без печатки. В тендерній прописано. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою

  • Виключення ПДВ з договору
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Якщо Замовник провів закупівлю з ПДВ, АЛЕ ВІДПОВІДНО ДО ПКУ ДАНА закупівля звільняється від оподаткування, як укласти договір, якщо переможець є платником ПДВ?

  • Визначення коду ДК
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Замовник провів закупівлю по коду ДК 021-2015 73110000-6 Дослідницькі послуги за бюджетні кошти, де нашу установу визнану переможцем. Ми є Інститут , наукова установа. Чи можна цей код ДК віднести

  • Інформація в оголошенні не відповідає умовам ТД
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Підкажіть буль ласка, які можуть бути наслідки. Оголошено ВТ і в технічнобу завданні вказано: термін надання послуг 20 днів, в той же час в проекті договору термін надання послуг

  • Помилка в ТД, як внести зміни?
    14 Червня 2025
    Читати відповідь

    В опублікованій закупівлі ВТ(роботи), а саме в Додатку 1 до ТД, виявлено помилку (не правильно вказана адреса об`єкту). Як правильно внести зміни та опублікувати їх?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО