24 години на виправлення та спрощена закупівля ➤ РАДНИК, портал

23 Листопада 2023
Марія

доброго дня. прошу допомогти розібратись.
1.чи має замовник надавати 24 години для виправлення невідповідностей у спрощених закупівлях?
2.за наказаом 25 передбачено що замовник має надавати час на виправлення, однак в ст.14 не передбачено що замовник може дисквалліфікувати якщо учасник не виправить невідповідності. тому як має замовник вчинити (якщо має право надавати час на виправлення) і учасник не виправить невідповідності?

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання- 24 години на виправлення та спрощена закупівля. Якщо ви є державним замовником в розумінні закону «Про оборонні закупівлі», то слід врахувати, що порядок проведення спрощених закупівель, визначений статтею 14 Закону, не передбачає можливості розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності. Детальніше у статті Моніторинги ДАСУ оборонних спрощених закупівель. Водночас, в разі якщо ви проводите спрощену закупівлю за наказом ДП...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • В процесі виконання договору виконавець надає документацію на додаткові приховані роботи на суму 157 365,00 грн. Чи можна з ним укласти прямий договір або додаткову угоду?
    23 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго ранку. Надайте будь ласка відповідь на запитання. Замовником оголошено відкриті торги на капітальні роботи адмінбудівлі на суму 2548641,60 грн., що включає в себе: загально-будівельні роботи, електромонтажні роботи, санітарно-технічні роботи

  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО