Василь

14 Листопада 2019
Василь
Доброго дня! Насамперед хочу висловити Вашій команді вдячність за відповіді на попередні питання. А тепер власне наступне питання. Наказом МЕРТ від 07.05.2019 № 790 внесено зміни в порядок визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі медичних виробів. При цьому, на сайті Прозорро інфобокс за посиланням https://infobox.prozorro.org/updates/dodatkovi-klasifikatori-nk-024-2019-ta-indeks-cost сказано, що можливість обрати код та назву медичного виробу класифікатора НК 024:2019 існує лише для певних гілок класифікатора ДК 021:2019. Мені не зрозуміло звідки взялись дані обмеження, адже в наказі про внесення змін в порядок визначення предмета закупівлі не міститься жодних подібних умов і обмежень щодо застосування НК 024:2019 разом з ДК 021:2015. Мені необхідно закупити товар "Пластир медичний на бавовняній основі, 1см*500см". Головна медична сестра мого закладу вказала код НК 024:2019 для даного виробу "34831 Лейкопластир гіпоалергенний", проте електронна система не дозволяє мені обрати код НК 024:2019 для даного виробу при оприлюдненні звіту про укладений договір. Як мені правильно діяти в даному випадку, щоб не порушити порядок визначення предмета закупівлі?
Відповідь

Добрий день! Згідно ч. 2 розділу ІІ Наказу № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи потрібно реєструвати в прозоро тристоронній договір по грантовій угоді?
    27 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи реєструємо в прозоро тристоронній договір по грантовій угоді ? Де Ми виступаємо платнико №2 і будемо сплачувати лише ПДВ.

  • Чи потрібно затверджувати на очікуване фінансування перелік закупівлі і у який спосіб, якщо кошторис ще не затверджено?
    27 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Є наявна потреба у проведені спрощених закупівель на постачання товарів на наступний рік, а саме: електрична енергія та природний газ. Процедура проводиться на очікуване фінансування. Підскажіть будь-ласка, чи потрібно затверджувати

  • Терміни підписання додаткової угоди
    27 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка чи може бути Угода складена 24.11.25 і на другий день закинута ДУ на розірвання але 24.11.25 .Чи все таки краще ДУ 25.11.25?

  • Відхилення тендерної пропозиції через ненадання довідки з НАЗК на юридичну особу
    27 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі

  • Відхилення тендерної пропозиції через зв’язок учасника зі співвиконавцем
    27 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Проводимо відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони (фізична та пультова охорона). Підкажіть, будь ласка, чи є порушенням, якщо учасник та співвиконавець, якого учасник планує залучити для виконання

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО